Auteur Topic: Donder en Flo, Krieltje en Specs... Wie heeft een man voor Feathers??  (gelezen 34880 keer)

Offline Ineke

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Knabbel,Balou, Vaaltje,Sunny en Rikkie.
Re: Feathers krijgt een huis, bij Donder en Bliksem. En nu komt Flo bij hem wonen.
« Reactie #150 Gepost op: december 24, 2011, 09:48:41 am »
Wat geweldig!  :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Feathers krijgt een huis, bij Donder en Bliksem. En nu komt Flo bij hem wonen.
« Reactie #151 Gepost op: december 24, 2011, 11:17:13 am »
joortje, heb jij belgische roots ??  misschien zonder dat je het weet   :CENS

Offline lady

• Uit de jeugdrui
« Reactie #152 Gepost op: december 24, 2011, 14:25:48 pm »
het gaat idd wel allemaaal super snel en hartsikke goed bij jou Joortje  :-*

foto's ??

jou vogel bende zijn geluks vogels  :dance: :dance:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #153 Gepost op: december 24, 2011, 15:20:16 pm »
Fijn dat het zo goed gaat!
Ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd van die snelle en goede samengaans meemaak hoor en ik hoor eigenlijk zelden dat het heel lang duurt. Maar je hebt ze ertussen. Gelukkig niet bij jou!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #154 Gepost op: december 24, 2011, 16:57:07 pm »
Feathers heeft een vriend! Het gaat zo ontzettend goed, meteen! Het leek even alsof Donder met Flo weg zou lopen, maar daar stak Bliksem echt een hele grote kromsnavel tussen :).
Willeke en haar gezin kwamen hem brengen, vanmiddag. Het was heel leuk om iedereen even te ontmoeten, gezellig!!Flo heeft kennis gemaakt met allemaal en is daarna met Feathers in de kooi gestopt. Feathers schrok zich even een ongeluk, want Flo wilde meteen naast hem zitten ENG!! Maar jullie raden het nooit..... ze slapen nu samen in een slaapzakje en Flo kroelde Feathers op zn kop :hart:. Ik ben er helemaal ontroerd van. Ik gunde het Feathers zo! Wij zijn allemaal blij.
Ik houd jullie op de hoogte -maar mijn visite is net weg en ik moest (heel lekker) koken en nu neem ik nóg maar een wijntje om t af te leren en daarna ga ik heel tevreden slapen. WELTERUSTEN ALLEMAAL!

Wat super zeg!! Beter kan je je niet wensen he?  :hart: :hart:

Offline Joortje

• Net zelfstandig
  • Juke, mijn signaalhond en maatje
« Reactie #155 Gepost op: december 25, 2011, 15:17:49 pm »
Na deze slechte, maar geweldige foto's ga ik de naam van dit topic veranderen in "" Aagjes van Joor" en een nieuwe openen of verdergaan in de topic van Willeke voor de romance van Flo en Feathers.

Flo en Feathers hebben nu samen een huis en gaan super. Kijk maar...

De eerste kennismaking
Flo doet een toenaderingspoging... eng!!!
Flo F16 was sneller dan Feathers en.... doet LIEF!!!
Samen naast elkaar, wat lekker!!
Oooh doe nog eens alsjeblieft???
Feathers helemaal blij en let eens op Flo's staart.. zooo mooi blauw!
Zo. Genoeg gekrauwd? FF strekken.

edit, foto zichtbaar gezet
« Laatst bewerkt op: december 25, 2011, 17:51:04 pm door vivke »

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #156 Gepost op: december 25, 2011, 17:52:17 pm »
zo slecht zijn de foto's niet hoor joortje, de zon schijnt op de tralies ,daar heb je last van
verder zijn ze  :thumsup:

Offline lady

• Uit de jeugdrui
« Reactie #157 Gepost op: december 25, 2011, 21:01:29 pm »
heeeel mooi  :hart: :hart:

Offline Betty

• Aan de leg
  • Jack & Jill
« Reactie #158 Gepost op: december 25, 2011, 22:43:36 pm »
Daar bloeit zeker wat  :-*  :hart:

Offline willuku

• Net geringd
« Reactie #159 Gepost op: december 26, 2011, 10:39:28 am »
Prachtig!! Ben helemaal blij! Het gevoel was ook helemaal goed toen ik Flo bracht! Ben heel erg blij dat hij nu bij jullie woont! 2 is genoeg voor ons ;)
En mn mams zei, ow ik heb er ook nog 2 zitten...wil ze die ook niet hebben ;)
Dus als je nog een plekje heb? :P

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #160 Gepost op: december 26, 2011, 15:28:12 pm »
oh oh oh joortje , zou je ??      ;D

daar komt geen einde aan  :)

Offline lady

• Uit de jeugdrui
« Reactie #161 Gepost op: december 26, 2011, 19:38:16 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

een zestal ????

Offline chantald

• Net geringd
« Reactie #162 Gepost op: december 26, 2011, 23:37:49 pm »
Dat gaat goed. Mooi zeg, dat het zo snel gaat. Nu heeft Flo een leuk vriendje gevonden.

Offline willuku

• Net geringd
« Reactie #163 Gepost op: januari 02, 2012, 20:54:45 pm »
Hoe gaat het hier? Flo nog helemaal op zn plaats? Hoe ging het met de jaar wisseling? Vogeltjes bang voor het vuurwerk?

Offline Joortje

• Net zelfstandig
  • Juke, mijn signaalhond en maatje
« Reactie #164 Gepost op: januari 02, 2012, 22:28:52 pm »
Wat hier allemaal gebeurt.... Het is een wonder!

Flo en Feathers zijn onafscheidelijk. Ze zijn helemaal happy met elkaar. En wat nou zo ontzettend wonderbaarlijk is: ze hebben een onderlinge rangorde! En dat is zo lachen  :)

Het zit zo. Donder laat zich verjagen door Feathers (die eerst voor iedereen bang was); Bliksem laat zich verjagen door Flo; Feathers laat zich verjagen door Bliksem en Flo door Donder. Het is zo grappig om te zien! En ze spelen alle vier in de speeltuin en eten gezamenlijk van de trosgierst, maar ze willen elkaar ook best pesten en dan zijn eiegnlijk Donder en Bliksem natuurlijk het sterkste, maar Flo en Fladder staan zó hun mannetje, dat is geweldig om te zien die jonkies!
Ennu, vuurwerk? Puh!