Auteur Topic: Reacties van vreemde mensen op je gaai  (gelezen 13933 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Reacties van vreemde mensen op je gaai
« Reactie #180 Gepost op: juli 30, 2006, 22:16:31 pm »
Nou Pascal, als ik het vertaal staat er in het tweede zinnetje alleen maar: jaja en zelfs twee...  :P

:thumsup: goed loes,twas van mijn kant een vrije vertaling zenne   ;)

Cilia

• Gast
« Reactie #181 Gepost op: juli 31, 2006, 00:26:33 am »
Vreemde reakties .................
Afgelopen voorjaar waren we voor het eerst met Gomez en Boer op de camping en ik wandel lekker over de dijk met het gaaius op de bolderkar. Komt er een mevrouw op de fiets langs  en die kijkt omdat Gomez een fluitje laat horen..................

Wat gebeurt er nu...........

Die vrouwdie schrikt zo van Gomez en Boer dat ze bijna van de dijk af fietst ipv  netjes op het fietspad  blijven fietsen. Inwendig heb ik me kapot gelachen om dat mens want voor mij is het heel normaal maar blijkbaar is het voor sommige mensen  echt schokkend.

Afgelopen 2 weken zijn we weer naar de camping geweest e nu hadden we weer volop de aandacht met die 2 .
En dan ja de vragen van waarom vliegen ze niet weg   ( omdat ze de weg naar huis niet weten was stee vast mijn antwoord )

Bijten ze ( Nee ze hebben vandaag al  gegeten)

Kunnen ze praten ( Alleen als ze dat zelf willen ) en dan nog even woordjes voor zeggen zo van praat me eens na

Allemaal de " normale " dingen die iedereen tegenkomt als erbuiten gelopen wordt met de vogels.
Allemaal best wel leuk en er zitten ook wel leuke vragen en opmerkingen bij maar als ik net ff aan de binnenkant van me ogen aan het kijken ben  :-[  dan baal ik er wel van soms hoor..................

Liefs Cilia

Cosch

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: juli 31, 2006, 06:31:28 am »
 ;D  ;D
Ik weet niet of ik me had kunnen inhouden, met lachen!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #183 Gepost op: juli 31, 2006, 09:50:25 am »
 ;D nou, ik niet, ik zou krom liggen van het lachen  ;D

Bijten ze ( Nee ze hebben vandaag al  gegeten)   ;D ;D ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #184 Gepost op: juli 31, 2006, 23:31:40 pm »
als ze aan mij vragen ,bijt hij ,antwoord ik elke keer "aan mij niet  :o"
gegarandeerd steken ze hun handen niet uit

@ cilia,ik zie het tafereeltje zo voor me op de dijk  ;D  ;D crimineel,en jij kan je serieus houden,dat lukt me niet hoor !!!!

Caiolinda

• Gast
« Reactie #185 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:03:34 pm »
Nou wij komen net terug van een weekje camping en de raarste opmerking die we hoorden was ja het is echt waar.

KIJK DIE HEEFT EEN HOND OP HAAR SCHOUDER

We zijn maar lekker door gelopen.

Groetjes Linda

Cosch

• Gast
« Reactie #186 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:06:26 pm »
Nou ja! ik denk dat dat dan toch wel het toppunt is!  :o  :o

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #187 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:08:26 pm »
een hond..... :o

Caiolinda

• Gast
« Reactie #188 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:25:53 pm »
Ja dat dachten wij dus ook.

We hebben er in de tent heerlijk om gelachen dat scheelt.

Jarie

• Gast
« Reactie #189 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:36:48 pm »
ik liep met een witkuif op mijn hoofd, komt er een kereltje van een jaar of 5 en die schreeuw ,, ha ha een neppert!!!!Waarop de kakatoe zijn kuif wijd sprijden en naar het jochie keek.Ik heb nog nooit een ventje zo hard om zijn moeder horen roepen(en ik maar glimlachen, gemeen he) >:D

Sanco

• Gast
« Reactie #190 Gepost op: augustus 03, 2006, 15:58:38 pm »
ik liep met een witkuif op mijn hoofd, komt er een kereltje van een jaar of 5 en die schreeuw ,, ha ha een neppert!!!!Waarop de kakatoe zijn kuif wijd sprijden en naar het jochie keek.Ik heb nog nooit een ventje zo hard om zijn moeder horen roepen(en ik maar glimlachen, gemeen he) >:D

;D te grappig!!

Tommy

• Gast
« Reactie #191 Gepost op: augustus 03, 2006, 18:14:08 pm »
 ;D ;D ;D ;D Hahaaaaaaaa Het arme kind. Die is zich echt rot geschrokken...maar WAT een grappig verhaal ;D

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #192 Gepost op: augustus 05, 2006, 20:15:46 pm »

hahahaha super!!!!!

Cosch

• Gast
« Reactie #193 Gepost op: augustus 06, 2006, 16:14:22 pm »
Ik kreeg gisteren te horen van een kennis van mijn ouders dat Coco gelukkig is bij mij!  :thumsup:
Omdat hij nog jong was en niet plukte, betekende dat, dat hij het naar zijn zin heeft bij mij!

Die man wist wel veel van gaaien. Hij heeft gekweekt met timnehs maar had ook wat 'ouderwetse' ideeen.

Ene kant is dat natuurlijk wel een compliment!  :) Maar aan de andere kant, hoeft het natuurlijk niet te zijn dat geplukte gaaien perse ongelukkig zijn!  :)

Jarie

• Gast
« Reactie #194 Gepost op: augustus 06, 2006, 17:44:21 pm »
Er schiet me een gebeurtenis van zo,n 10 geleden in m,n hoofd :o.
We zitten op het balkon,lekker aan de koffie, en de 2 witkuiffen op zo,n zelfgemaakte stokkenklimhuis(bergrijp iedereen het nog?)maar okee,allebei gekortwiekt dus ze konden nog een beetje vliegen.1 witkuif schrikt ergens van en je hoor die speurt zo naar beneden en land midden op straat.Je wilt niet weten wat er door je heen gaat zo moment(koud zweet) :oIk ben als een debiel zo hard naar beneden gerend en als een gek voor een auto gesprongen,waarop de bestuurder zijn raampje open draaide en zei: ,,wijffie maak je niet zo druk, die ,,sierduifen,, :o :o :o vliegen vanzelf wel weg hoor! AAAAAAAAAAAAh mijn hart!ik kon alleen maar half huilend mijn kuifje pakken en stotteren,,bedankt dat U niet zo hard reed,,zet de witkuif op mijn schouder en wil weglopen,ik hoor de man zeggen,,nou ze zijn wel tam zeg....,, :P