Auteur Topic: Reacties van vreemde mensen op je gaai  (gelezen 14001 keer)

Sanco

• Gast
Reacties van vreemde mensen op je gaai
« Reactie #225 Gepost op: augustus 24, 2006, 19:34:59 pm »
colette,beul,je moet dat wieken en niet doorknippen  cheesy3

cheesy3

Ja ik vond het ook zo'n rare opmerking dat ik bijna mijn lachen niet kon inhouden!  shootme

russelltje

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: december 08, 2006, 17:48:33 pm »
Nou wij vandaag voor het eerst met Lola naar de intratuin.  :)
We wisten ongeveer wel wat we moesten verwachten en die verwachtingen zijn ook uitgekomen hoor! ;D

Opzich vond ik het allemaal niet erg, ik zou ook vreemd staan te kijken als iemand langs zou lopen met zo'n bont gekleurde vogel op het handvat van de winkelwagen.
Toen ik tegen een meid zei (nadat ze al een hele tijd bewonderend stond te kijken) je mag haar wel even aaien hoor, was het hek echt van de dam. :) Toen stonden er ineens 10 mensen om ons heen met vragen etc.
Maar gelukkig hadden de mensen ook al wel door dat wij op die manier weinig aan winkelen toe kwamen en werden wij weer met rust gelaten. woohoo

Vreemdere reacties zullen nog wel komen ben ik bang van  :cool:

giggles

• Gast
« Reactie #227 Gepost op: december 08, 2006, 23:26:44 pm »
En gewoon je geduld bewaren hè René  :P

Cosch

• Gast
« Reactie #228 Gepost op: december 09, 2006, 10:20:24 am »
Het scheelt dat ze die van jou niet snel zullen uitschelden voor duif!  ::)

Ik ben idd benieuwd wat voor een gekke reactie je zult krijgen!

giggles

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: december 09, 2006, 15:36:38 pm »
Dat zeggen sommige mensen zelfs over mijn roseetje... Is dat een duif.... Nah ja zeg...
Dat ze Balou nog een keer voor een duif aanzien oké, maar Diva????  WTF
Tigo verwarren ze vaak met een amazone en soms laat ik mensen in die waan. Lekker makkelijk  ::)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #230 Gepost op: december 10, 2006, 01:52:07 am »
vreemde mensen die bij ons thuis komen, zeggen altijd "ow leuk een vogeltje" en steken dan heel enthousiast de vinger in de kooi
je raad het al........ FOUTE BOEL  >:D :angry: cor hapt zo in de vinger, alsof ze 2 weken geen eten heeft gehad!
vind ik altijd wel humor, mensen denken dat "ach zo'n klein lief vogeltje.. ahhh" ja fout dus!  :)
en dan dat gezicht als cor als een pitbull op die vinger in hakt...  bye2  cheesy2

oja ik had ook 1 keer een vriend die langs kwam en cor was los, en ze vloog richting zijn hoofd, om lekker in die grote bos haar te landen! die schrok zich wilt!
maar cor zat lekker een nestje te maken in dat kroeshaar!!  cheesy2

Johnnyhagenaar

• Gast
« Reactie #231 Gepost op: december 10, 2006, 20:42:58 pm »
toen ik zaterdag met jeffrey en zn kaketoe door de wijk fietste om de kaketoe te gaan zoeken fietsen we pal langs 2 of 3 mannen die, toen gijs schreeuwde, omhoog keken en zeiden: huh, hij was tog al dood??? terwijl we gewoon pal langs ze fietsten!!!

miekje

• Gast
« Reactie #232 Gepost op: december 11, 2006, 16:14:54 pm »
toen ik zaterdag met jeffrey en zn kaketoe door de wijk fietste om de kaketoe te gaan zoeken fietsen we pal langs 2 of 3 mannen die, toen gijs schreeuwde, omhoog keken en zeiden: huh, hij was tog al dood??? terwijl we gewoon pal langs ze fietsten!!!

;D

miekje

• Gast
« Reactie #233 Gepost op: december 11, 2006, 16:20:05 pm »
Tigo verwarren ze vaak met een amazone en soms laat ik mensen in die waan. Lekker makkelijk  ::)

Dan hebben ze zich tenminste een beetje verdiept in papegaaien, dat ze dat zelfs weten!
Dat is juist alleen maar goed  :thumsup:  ;)  :)

giggles

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: december 11, 2006, 21:56:19 pm »
grijsjes en amazones zijn denk ik wel de bekendste papegaai soorten in Nederland...

Jeffrey

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: december 16, 2006, 11:35:30 am »
ik liep hier door het winkel cetrum met m'n kaketoes, toen vroeg een kindje aan me zijn die  echt!? dus die moeder trok haar gelijk mee en zij nee natuurlijk zijn die niet echt!! en toen vroeg dat meisje maar waar zitten de batterijtjes dan!?  ;D cheesy2 tjah en toen kwam die moeder toch even kijken want dat meisje zij ja want ze bewegen en maken geluid..  tjah en toen waren ze toch echt ;D en was het toch eigenlijk wel heel leuk  ;)

Jeff
« Laatst bewerkt op: december 16, 2006, 11:38:31 am door Jeffrey »

Cosch

• Gast
« Reactie #236 Gepost op: december 16, 2006, 11:49:05 am »
 cheesy2  cheesy2 Die is ook goed zeg!

Zie het al helemaal voor me.

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #237 Gepost op: december 16, 2006, 21:05:41 pm »
 cheesy3  cheesy2
Geweldig  :yahoo:

giggles

• Gast
« Reactie #238 Gepost op: december 17, 2006, 20:11:40 pm »
Kinderen hebben het veel sneller in de smiezen dat jij een papegaai bij je hebt als volwassenen is mijn ervaring.

Wel leuk die opmerking van die batterijen  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #239 Gepost op: december 22, 2006, 23:56:54 pm »
kwas vanmiddag op bezoek bij men jongere zus met flip en arthur,er waren kleine kindjesen die vonden dat wel leuk zo'n gaaitjes
het was ook de verjaardag van xander,de kleinzoon van men zus(ik wist dat niet) tegen half 4 komen de kinderen uit school waar men zus naschoolse opvang voor doet ook nog en die vroegen of ik die "vogels " had meegebracht voor de verjaardag van xander ,
hij werd 2 jaar
er was ook een papa bij die kindjes en die vroeg me "hé tante viv,dat zijn toch wel vogels hé,die grijze dingen" en ik zo heel serieus,"nee hoor ,dat zijn geen vogels ..... en dan die kleine gasten,ahnee dat zijn geen vogels,dat zijn wel PAPEGAAIEN hé,zie je dat nu niet
 cheesy2 ;D cheesy3 cheesy2 ;D cheesy3
die man had nog nooit een papegaai gezien en dan nu direkt 2  ;D