Hoi allemaal,
Ik ben Kitten, woon in Friesland, ben moeder van een dochter van 6, heb een hele lieve vriend en ben gek op vogels, zowel wild als tam. Ben vaak thuisgekomen met een zwakke of gewonde vogel en die wordt dan verzorgd tot hij weer beter is. Ik heb een zebravinkkwekerij gehad, maar de regels werden belachelijk en de vogels steeds groter, dus ik ben ermee gestopt en heb nu nog 4 zebravinkjes(waarvan 1 blind, 1 eigen kweek, 1 eigen handopfok en 1 met een lam pootje). Daarnaast 3 postduiven, een Poolse Lynx, 3 lachduiven, 3 diamantduiven, 1 japanse meeuw, 3 hybride vogeltjes, 1 bichenow, 1 kanarie, 7 kippen en 1 haan.
Naast dat zootje vogels(

) heb ik ook een Pyrhurra, Phoebus, een witte grasparkiet, Lita en een parel valkje van 3 weken, die op moment alleen Stoorzender heet.
Alle vogels hebben een verhaal, maar dan ben ik nog wel even bezig met schrijven hier, hahah.
Ik heb me hier voornamelijk aangemeld voor Phoebus, want hij is echt superlief....naar mij toe. Mijn vriend vindt hem eng en mijn dochter ook, want Phoebus kan hun zo uit het niets bijten.