dat is waarover ik val, hoe haast, je laat het overkomen dat je misschien de pijp aan maarten geeft als je niet op tijd een pyrrhura krijgt.
en ik heb best wel alle post van jou gelezen hoor. ik snap dus nog steeds niet, hoezo het risico wel waard om haastig zomaar ergens omdat het niet anders kan een vogel aanschaffen omdat je er zo nodig een moet hebben. ik zeg gewoon, ieder levend wezen is het risico niet waard. want wanneer je een risico vermoed dan sta je nooit 100% achter de persoon die de verkoop doet.
en jij hoort mij niet zeggen dat ik bepaal wie wel en wie niet te vertrouwen zijn.
mijn mening is dat een pyrrhura zichzelf juist heel goed kan aanpassen aan de omgeving, juist omdat het vooral niet van die bangerikken zijn.
je moet nu niet ineens marcus als voorbeeld voor alle pyrrhura's gaan zien. en mochten alle pyrrhura toch wel zijn zoals marcus wat ik betwijfel, dan is het waarschijnlijk beter om pas aan een pyrrhura te denken nadat je kind geboren is zodat de vogel bij thuiskomst niet anders weet en dat hijm de aandacht moet verdelen met in dit geval een baby.

misschien heb je echt niet mijn berichten gesnapt,
Want ik vind dit allemaal wel erg ver gezocht van je.
Waar heb je het over met Marcus? Waar haal je dat vandaan?
Alle pyrrhuras lijken op marcus? Heb ik dat gezegd dan?

Iemand vroeg mij of Marcus wat voor mij was, waar ik op antwoordde
Dat marcus beter past bij iemand die er meer ervaring in heeft.
Iedereen snapt dat, lotte snapt dat,.. Maar jij maakt er wel een hele aparte twist van.
Jouwn oordeel over mensen op MP, geeft mij wel een idee hoe je erover denkt,
Want je reacties zijn alles behalve goed.
Nogmaals:
Als ik echt zown haastig was, was ik al bij dierenwinkel geweest inplaats van op deze forum om tips te vragen,
Of niet soms???
Plus ik heb al een fokker gesproken,
Die mij het idee gaf liever zijn vogels aan andere fokkers te geven.
Ik had daar geen goed gevoel bij dus.
Mijn mening (en bekendheid bij caviafokkers),
Is dat hoe populairder een fokker word,
hoe sneller het naar hun hoofd gaan stijgen en ze sneller geldtekens zien dan liefde voor de dieren.
(kijk naar babyvogels als voorbeeld).
Dus,.. Als niemand iets negatiefs te zeggen heeft over een bepaald persoon,
ookal is het een MPadverteerder, is het een "poging waard" om contact mee te nemen.
Maar goed, ik haal hieruit dat je mijn bedoelingen totaal niet snapt,
En dat is prima,.. Maar je overdrijft behoorlijk.
Je kunt nog steeds geen goeie fokker noemen. Das ook erg apart :-p