Denise, het mag inderdaad wel wat minder assertief in je reactie naar Bobbie, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor..
Je weet dat handopfok makkeljk mis kan gaan neem ik aan (je hebt veel gelezen), dus iedereen is bezorgd en wil het beste voor de vogel. Zorg echt dat de krop goed leeg is iedere keer en ga niet op eigen houtje iets veranderen wat de kweker aanraadde. De link van Bobbie is ook ERG nuttig en goed bedoeld gegeven. Blijf die er aub op naslaan.. 
Sorry Loes, maar zo voel ik me wel en zo kwam het ook over.
Hij noemde mij ook "dom", maar als je situatie weet en hoe ik ermee omga, vind ik mezelf goed bezig!
(beter dan kweker iniedergeval),..!
Ik vraag geen opvoedtips, ik vraag om opties.
De meeste kwekers zouden me dus kunnen zeggen of hij er klaar voor is om naar 3 te gaan.
Hij weegt nu 86 gram en is dus 9 gram aangekomen en de dag is nog niet voorbij!
Lijkt mij dus erg goed gaan nu.

Ja en als je zijn dagboek leest,lees je ook dat ik weet wat risico's zijn en dat het al wonderlijk is dat hij nog leeft!
Ik heb dus beste met hem voor en door hier te vragen lijkt me dat tamelijk duidelijk toch?
Babie heeft net zn voeding op iniedergeval.
Ik zit nu dus nog op 4 voedingen en ik wacht tot iemand me "adviseerd" te verminderen.
(want dat is natuurlijk het moeilijkst om te beslissen).
@ bobbie:
Sorry als ik boos overkwam, maar ik had wel gevoel van dat je me
meteen beschuldigd van "jonk bij ouders weggehaald", en dat je echt niet zijn dagboek heb gelezen voordat je reageerde.
Je mag me overhoren als je wilt hoor, maar ga niet gelijk van uit dat ik dit doe om andere redenen aub.
Fotos van hem en huisvesting komen snel!
Kamer temp is 22 graden en handdoeken liggen over kooi met kruiken.
Perfecte roze kleur huid en tot nu toe gaat het perfect!
Ik ben verliefd en hopelijk overleeft hij het.