Vandaag weer een hoop stress, maar als het goed is komt alles weer goed

Ik zag dus dat Gijsje ( valkparkiet pop) iedere x bij Amy in het blok ging, dus dat vond ik vreemd, omdat Amy niemand toe laat. Dus toen ik de voliere in ging, ik eerst kijken bij Amy of alles goed was. Maar helaas was al te laat. 1 Jong lag al dood, 1 onderkoeld, en half dood naast moedervleugels en 1tje onder moedersvleugels goed gevult met eten! Ik heb met moeite Amy er af gehaald/gejaagd. Ik heb het dode jong opgeruimd en weggegooit, en ben met de 2 levende naar binnen gegaan heb eerst een warmte kruik heeel warm gemaakt zodat ze een beetje op tempratuur konden komen, toen heb ik ze even goed gevoerd met eten. Ik kan ze niet met de hand op laten groeien omdat ik hele dagen werk, en me moeder zou t miss wel kunnen maar is gister geopereerd aan dr ogen, dusja dat gaat ook niet werken. En ze zijn echt nog te jong, net 4 dagen oud! om ze met de hand op te laten groeien!
Onder tussen heb ik Eric en Mandy berichtjes gestuurd over wat ik moest doen ( bedankt voor jullie hulp! :thumbsup:), want k heb namelijk geen koppels meer die op eieren ligt, ja Alleen Zwerver en Sisi,alleen die zijn onbevrucht! En dan heb ik alleen Pino nog die al op 7 jongen ligt!! varieren van 14 dagen oud tot 5 dagen geloof ik.
Naar lang zitten denken en doen, heb ik eerst 1 jong bij Sisi gelegd kijken of zij hem accepteerde, maar helaas

Ze ging echt heel hard pikken in het kleine beestje en stootte het van zich af, vond ik zow zielig dat ik dat niet eens 5 min kon aan zien, heb dit kleintje weer gepakt, en heb ze bij de 7 jonge kakariki's gelegd van Pino. Ik weet dat pino 9 van de 10x aan de linkerkant van de jongen zit. Dus ik heb ze ook aan die kant gelegd, en nog na geen 2 min lag Pino al weer op de jongen, en indd op de valkjes! :)Dus ze krijgen nu weer warmte en ik denk ook wel dat er goed voor hun wordt gezorgt! Zoniet dan heb ik er alles aan gedaan om ze in leven te houden! Dus k hou jullie op de hoogte!
Pino weet niet wat dr overkomt! 5 kleintjes vanzichzelf ( zitten echt weer mooie tussen zo aan de donsveertjes te zien!) 2 jonkies van Ukkie, en nu 2 gele donzige valkjes van Amy! dus in totaal 9 jonkies!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat verlopen, maar ik hou jullie op de hoogte!!