Corina, super bedankt voor alle info

ik ben gelijk kracht en eivoer door het opfokvoer gaan doen, en indd ze zeuren nu niet meer om water! Echt ze zijn ook echt beter gevult! Vanmorgen had ik ze om kwart over 7 de eerste voeding weer gegeven, en ze begonnen pas om half 12 te piepen, dus toen heb ik ze weer eten gegeven. En toen kwam de kakariki om kwart over 4. En de valkjes heb ik net pas weer gedaan om 6 uur! En nu net om half 8 Nog even de kakariki. Laatste voeding voor beiden is vanavond om een uurtje of 22.00 / 22.30!
Had ook nog een pak univerceel voer gekocht, maar vind dat daar nog te grote stukken in zitten, dus daar wacht ik nog even mee!
Ik heb hier wat foto's van de kakariki die honger heeft! Ze zijn iet echt super duidelijk, omdat als ik ze niet vast hou dan om val! Dus de betere foto's komen nog! Maar ze groeien goed!
Eindelijk Lekker eten ( kijk hoe leeg ik ben)

Kijk hoe vol ik hier weer ben

Hier ben ik weer toe aan slapen!

Als ze geen honger meer hebben, tenminste niet meer van het lepeltje willen eten, dan hou ik altijd even me hand voor ze (zoals op de foto) en duiken ze dan helemaal in elkaar, dan zijn ze moe en willen ze weer slapen, en dan zet ik ze weer gezellig bij zn vriendjes!
Buiten gaat ook alles goed. Snap alleen 1 ding niet

Zwerver, paart met Sisi, maar hij paart ook met Amy ( dus de moeder van de valkjes die ik hier binnen heb!)
hij heb het echt goed voor elkaar

Als hij de een heeft gehad, dan w8t die even en kruipt die op de andere!!
Is dit normaal?