Ik had vanmorgen me wekker gezet om kwart over 7, helemaal suf, lag er pas om half 4 op

Maar goed ik gewoon uit bed, en ben een papje gaan maken, toen ik bij het kooitje aan kwam hoorde ik alleen Sjors piepen, en toen ik het pootje van de beer om hoog deed, lag Dj daar dood :'(
Ik heb geen idee hoe dit kon, had niets aan hem gemerkt, en hij heeft gisteren echt nog heerlijk gegeten! Ik heb nog 1 foto van gisterenavond die zal ik nu gelijk even plaatsen!

Helaas is die niet heel erg duidelijk!
Met sjors gaat het goed! We hebben haar gisteren gewassen, omdat er allemaal opgedroogde poep aan dr kontje zat, dus dat heb ik met warm water proberen af te halen, en dat is gelukt! Heb gelijk het kooitje verschoond! Heb hem gisteren gewogen en hij woog 26 gram!
Sjors rent graag even over de tafel heen!(hier was ze dus best snel dus geen duidelijke foto!

Hier wacht Sjorsje op een nieuw kooitje

Hier ligt sjors weer in een schoon kooitje, lekker onder Beertje!

Ook buiten gaat alles goed!
ZOals ik gister Zei dat Zwerver op 1 eitje lag, is nu het geval dat hij er op 2 ligt, en vanmorgen trof ik Amy in het blok! (terwijl hij 4 weken geleden nog met SIsi in een blok lag!)

De kleintjes van Pino groeien ook heel goed! Heb vandaag weer het blok verschoond dus heb nog een paar grappige foto's gemaakt van de kleintjes!
Dit is Sem nummer 10

( hij heet zo omdat alle groene wildkleurtjes, net zn vlek als Sem in hun nek hebben, dus dan noem ik ze Semmetje nummer .... ( van het ringetje) DUs dit is Semmetje nummer 10 )

De 4 wildkleurtjes

Nog een foto van gistere, gezellig in het blok! Zie je al die witte vlekken op hun achterhoofd?

Dit waren ze weer, ik hou jullie verder op de hoogte hoe het verloopt!