Het gaat best lekker hier..
Ik heb vandaag eens gekeken in het blok van Amy, sisi & Zwerver en daar kon ik nog maar 3 eitjes vinden, en aangezien ze dus 11 eitjes hadden!! Vermoed ik toch dat er 8 liggen, 7 heb ik er kunnne tellen.
De oudste is nu 8 dagen! ze worden goed gevoerd, en goed warm gehouden, omdat er constant 1 of 2 mama's of mama/papa op liggen!
Omdat de oudste nu toch al 8 dagen is, wil ik morgen het blok schoon maken, maar ik ben bang dat het beetje moeielijk gaat, omdat er dus altijd 1 of 2 op liggen! Maar de oudste heb toch al aardig wat gepoepd dus dat wil ik even verschonen. Vinden jullie het verstandig dat het gewoon probeer om de valken dr af te halen, en het blok te verschonen?
Met sjors is ook alles goed! Ze is al bijna een echte kakariki!Ze eet al trosgier, parkietenzaad enz dus gaat echt goed met haar, Om de 2 a 3 dagen zet ik haar in de wasbak, ook zichzelf wassen doet ze al! Echt lief

We hebben haar vandaag in een hele grote kooi gezet! OMdat ze steeds zat te fladderen, alleen niet genoeg ruimte had om te fladderen.. dusja
De kleintjes van Pino en Rambo hebben het ontzettend na hun zin in de voliere! Ze vliegen van hop na her!
Heb sinds gisteren een cavia er bij.. omdat me broer gek werdt van de muizen,e n toen k dus vertelde over t Topic dat hier ooit was, over een cavia die muizen verjaarde

weet niet of het waar is, maar me broer had zoiets van, als je het niet probeerd dan weet je het niet! Dus Bo( het konijn) heb nu ook een nieuw vriendinnetje er bij

de afgelopen week hebben we welgeteld 69 muizen gevangen!!

Dus ben erg benieuwd of het ook echt waar is, en anders is het leuk voor Bo! Owja ze heb een erg bijdehande naam: Cavie de cavia! haha