Middel was er ook een....
Een aantal dagen nadat ik de drie jongen uit het blok had gehaald, kon Middel zijn poten niet meer goed gebruiken! Ik dacht dat een van de andere jongen op hem was gaan staan. Maar op mijn vraag op Vogelarena wat het kon zijn, kwamen zulke alarmerende antwoorden, dat ik ook alvast maar de kliniek in Amsterdam had gebeld voor een afspraak. Die was op donderdag en het was maandag. Donderdagmorgen stond Middel weer op 1 poot, dus ik heb de afspraak afgezegd, want hij was aan de betere hand.
Maar Middel had inmiddels wel geleerd dat zielig doen, aandacht geeft en dus bleef Middel 'zielig doen' en echt iedereen had medelijden met hem en hij werd dus door iedereen aangehaald en geknuffeld en Middel krop meteen tegen de knuffelaar aan; hij vond zichzelf en wij trouwens ook want we tuinden er met zijn allen in, een erg zielig gaaitje!
En op een goede morgen zie ik Middel op de rand van zijn slaapdoos klauteren en we weten allemaal hoe dun de rand van een doos is... Als je op zo'n dunne rand kan balanceren, mankeer je dus niets aan je pootjes!
Middel had trouwens gezien dat ik het gezien had en sindsdien is ie ook ineens 'zielepoot'af!
Groeten,
Barbara