Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60206 keer)

billy

• Gast
Re: Clickeren
« Reactie #90 Gepost op: maart 29, 2006, 23:01:12 pm »
Geïnspireerd door Alex (van Irene Pepperberg)  ;)

Ik zal aan Aphyntje jullie complimenten doorgeven  :-*

Het lijkt me leuk, Els. Ik denk dat met Mango (amazoontje) clicker zal best wel werken. Ze is erg op dit soort geluidjes denk ik.
Ze komt altijd kijken als ik met Aphyn oefen, maar
als ik haar bij haal doet ze zo'n gezicht als "niks voor mij", brutalerd  ;D

Ik zal je het adres van het clickergroepje even pb en  :thumsup:
En ik kan je filmpje niet zien :cry: vanmiddag al niet en nu zegt hij dat quicktime iets mist wat nodig is en dat kan ik niet op hun site halen ???
Groetjes Els

billy

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: maart 29, 2006, 23:22:22 pm »
Sjakie wil even wat zeggen :)

Schiet eens op met dat clickeren he ik zit al klaar.

Niet de bedoeling, hoezo wat bedoel je nou weer.

Ohhhhhhhhhhhhhhhh ik moet leren opstappen, maar dat doe ik toch al.
Oke eerst eraf en dan kan jij clickeren, als ik leer opstappen, wat een mafkees zeg en dan noemt ze mij vaak zo.
Maar goed ik moet eerst van die stok af. zodat jij mij kan leren opstappen.
WIE WIL ME ADOPTEREN?????????????????

Groetjes Sjakie

Pluisje

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: maart 29, 2006, 23:23:32 pm »
Het filmpje heeft de Divx 4.1 codec. Dat heb je ook nodig denk ik voor andere filmpjes.
Dat kun je o.a. hier www.divx.com downloaden.

billy

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: maart 29, 2006, 23:32:26 pm »
Welke moet ik dan downloaden?
Er staan er meerdere
Groetjes Els

Pluisje

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: maart 29, 2006, 23:43:03 pm »

billy

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: maart 30, 2006, 00:02:31 am »
Nee werkt niet en ik heb nu een googlebalk die ik niet wil hebben  :CENS
Ik laad mijn filmpjes altijd bij http://www.youtube.com/ daar kan iedereen ze zien.
Helaas werkt het niet bij mij, ik denk dat het wel te groot zal zijn om naar me te mailen?
Groetjes Els

Cosch

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: maart 30, 2006, 00:48:22 am »
Echt jammer. Die filmpjes zou je echt geweldig vinden!
 :(

Gr Corina

Cosch

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: maart 30, 2006, 09:43:05 am »
Sjakie wil even wat zeggen :)

WIE WIL ME ADOPTEREN?????????????????

Ikke wel hoor! Sjakie is leuk  :hart:

Loes hoe gaat het met Sjakko?? Kan hij al rondjes draaien?

Coco en Japie vinden clickeren volgens mij leuker dan Kaya! Die doen beide een moord voor een zonnebloempit.
Japie weet niet hoe snel hij het stokje moet aanraken.
En Coco zag je gewoon denken en de link leggen van: He, stokje aanraken is dus een zonnebloempit!  :CENS
Met Kaya moet ik even wat rustiger aan doen met clickeren. Die verliest gauw interesse!

Leren zwaaien: http://www.birdtricks.com/free.htm

Gr Corina
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2006, 09:56:10 am door Cosch »

Igor

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: maart 30, 2006, 11:15:47 am »
He, ik heb dit topic gemist tot nu toe.
Ik ben sinds een paar weken bezig om te clickeren met Milo. Ondertussen rent hij als een dolle achter de targetstick aan, hij kan een rondje linksom en een rondje rechtsom draaien, als ik iets wegleg en "Gooi" zeg, dan pakt hij het op en gooit het weg en ik kan inmiddels de diverse dingen ook combineren. Ik ben toevallig gisteren begonnen om hem te laten zwaaien, maar dat gaat nog niet goed, dus ik ga die site meteen bekijken! Dank je :-*
In het begin was Milo ook snel afgeleid en kon ik vaak ook maar een paar minuten trainen, maar inmiddels heeft hij er heel veel lol in en nu duurt het soms wel 30 minuten voordat ik stop omdat hij anders te dik wordt :)

Cosch

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: maart 30, 2006, 11:37:07 am »
 ;D
He wat leuk om dat te lezen. Zou leuk zijn als je ons op de hoogte houd van je vorderingen!  :thumsup:
Hoe heb heb je het voor elkaar gekregen dat milo het toch leuker begon te vinden? Gewoon door blijven gaan zeker? en wat korter oefenen?

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #100 Gepost op: maart 30, 2006, 12:43:54 pm »
Met Sjakko gaat het best goed! Zw begrijpt het allemaal prima, maar ze is helaas niet hongerig. Ik geef haar normaal eten en dat moet ik eigenlijk niet doen denk ik. Ze is niet echt vreselijk happig namelijk. Heeft er al snel genoeg van..  :) Een half rondje heb ik vanochtend wel gedraaid met haar! :)

Igor

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: maart 30, 2006, 13:57:09 pm »
Ik zal jullie op de hoogte houden hoor, dat vind ik zelf ook hartsikke leuk, want ik ben natuurlijk erg trots als Milo weer iets nieuws kan :) :a036:
Milo was in het begin makkelijk afgeleid. Dan liep hij naar de andere kant van de tafel of hij vloog naar zijn kooi of speelboom. Dan stopte ik altijd meteen. Milo mag zelf aangeven of hij er zin in heeft of niet. In het begin was dat wel eens frustrerend: net tijd vrij gemaakt om met meneer te gaan trainen, zonnebloempitjes gepeld en in stukjes verdeeld, besluit meneer om na 2 pogingen er van door te gaan :o ;D Maar daardoor kreeg hij wel snel door dat hij het zelf kon bepalen en dat hij meer kon verdienen door te blijven zitten. Nu blijft hij recht voor mijn neus zitten en als ik niet snel genoeg ben, dan begint hij al rondjes te draaien ::) (wat ik dan volkomen negeer, het moet geen "afwijking" worden, hij wordt alleen beloond als hij het op commando doet).
Bij Milo maakt het tijdstip ook veel uit. Tegenwoordig train ik ook ff met hem voordat ik naar mijn werk ga, hij is dan nog niet lang wakker, heeft ook nog niet veel gegeten en is blij me weer te zien: hij is dan dus erg gemotiveerd!
Loes, misschien kun je iets ander verzinnen als beloning. In de ochtend gebruik ik voor Milo bv Jus d'Orange. Hij is daar gek op en mag dan elke keer een klein snaveltje nemen. Voordeel daarvan is ook dat het snel op is, dus raakt hij ook minder snel afgeleid.
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2006, 13:59:11 pm door Igor »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #102 Gepost op: maart 30, 2006, 14:05:06 pm »
Haha lachen dat ie zelf rondjes gaat draaien!! Uiteraard negeren ja! :)

Cosch

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: maart 30, 2006, 14:34:37 pm »
Dat is ook een goeie zeg! Een slokje sap!  :thumsup: Daarvoor zou ik Kaya ook wel warm kunnen maken.
Als hij het idd zelf al gaat doen, dan is hij goed gemotiveerd!

Dat is dan wel heel snel gegaan als je nog maar een paar weken bezig bent!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #104 Gepost op: maart 30, 2006, 14:47:11 pm »
Sjakko draait al rondjes (met de targetstick uiteraard, maar toch!!! :thumsup: