De speelboom was de oplossing! De eerste keer kon ik al mijn hand op tijd weghalen zonder dat Milo omdonderde. Hij keek toen nog een beetje verbaasd, zo van "he dat ging niet goed, maar ik krijg toch iets".
De tweede keer had ik geen hand meer in de buurt en toen ging heel vertwijfeld zijn pootje een beetje omhoog -> klik. Op dat moment kon ik het muntje gewoon zien vallen bij Milo

echt geweldig om te zien. Je zag hem bijna denken "ooh dus dat is de bedoeling!"
Nog voor ik het volgende commando kon geven zat meneer al met zijn pootje omhoog

Dat heb ik genegeerd en even gewacht, toen weer naar hem gezwaaid en hup meteen zijn pootje omhoog. Daarna goed met hem verder geoefend en hoe hoger hij zijn pootje opsteekt, hoe enthousiaster ik reageerde. Vanochtend nog even de oefening herhaald en nu is het officieel: Milo kan zwaaien!
Maakt niks uit hoor Pluisje, Milo voelt zichzelf vaak ook heel erg groot

Aga's kunnen heel erg veel leren, daar ben ik van overtuigd. De volgende stap die ik wil zetten: kleur herkenning. Ik wil Milo uit een aantal kralen bv de gele laten halen en dan daarna bv de rode. Eerste nog even verder oefenen met het zwaaien en dan op naar de kleuren.