Blijkbaar vind Milo het zwaaien zelf erg leuk om te doen want hij doet het nu vaak in zijn kooi als we in de buurt komen

(een beloning krijgt hij dan natuurlijk niet). Het is echt grappig om te zien.
Ik ben gisteren begonnen met de kleuren... echt niet te geloven!

Poging 1: 2 gele kralen en 2 rode kralen op tafel. Ik raak een gele aan en zeg "Geel", Milo volgt mijn voorbeeld -> Klik
Poging 2: 2 gele kralen en 2 rode kralen op tafel. Ik zeg "Geel" en wijs naar de kralen, Milo pakt een rode kraal en wacht, Milo pakt vervolgens een gele kraal -> Klik
Poging 3: 1 gele kraal 4 rode kralen op tafel. Ik zeg "Geel", Milo rent onmiddelijk naar de kralen en pakt direct de gele -> Klik

Poging 4: Ik denk dat kan hij nooit nu al door hebben, dus ik mik een heleboel kralen op een schoteltje (allerlei kleuren) en leg er 1 gele tussen, ik zeg "Geel", Milo rent onmiddelijk naar het schotelje, gaat op de rand zitten, raakt ff een groene aan en pakt dan de gele op -> Klik
Poging 5: Ik gooi alle kralen opnieuw door elkaar, zeg "Geel", Milo rent naar het schoteltje en pakt direct de gele kraal eruit -> Klik
Poging 6: Dit kan niet waar zijn, zo snel? Andere test: Ik leg 7 verschillende kralen op een rij, diverse kleuren en vormen, 1 is geel. Ik zeg "Geel", Milo rent onmiddelijk naar de gele kraal en pakt deze op

Poging 7: Ik verwissel een aantal kralen in de rij van plaats en leg een gele helemaal aan de andere kant van de rij, ik zeg "Geel", Milo rent naar de kant van de rij waar eerst de gele lag, hij kijkt naar de kralen en loopt er langzaam langs, halverwege ziet hij de gele, rent naar het einde van de rij en oakt de gele kraal -> Klik

Ik ben nu dus supertrots op Milo

Vanochtend deed hij het weer perfekt. Een beetje een lang verhaal, maar ik vond het zo mooi om te zien!
ps de gele kralen wissel ik tussendoor zodat het niet de hele tijd dezelfde kraal is (ander formaat, andere vorm, enige overeenkomst: geel)