Auteur Topic: Waar worden jullie grijsjes hebberig van ?  (gelezen 4222 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Waar worden jullie grijsjes hebberig van ?
« Gepost op: december 13, 2004, 12:08:25 pm »
Waar worden jullie grijsjes hebberig van? Sjakko wordt gek als ik een prop papier heb of trosgierst. Hij weet n iet hoe snel hij moet lopen of klimmen en rúkt het uit mijn handen
« Laatst bewerkt op: december 13, 2004, 15:32:08 pm door BirdmAster »

Bianca

• Gast
Re: Waar worden jullie grijsjes hebberig van?
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2004, 12:29:10 pm »
eigenlijk zodra junai eten ziet hahah tis gewoon een vreetzak en als hij zijn bakje gevuld met fruit of groente of iets anders lekker ziet wordt ie echt helemaal gek haha

OOk van de afstandsbediening maar die mag hij niet pakken natuurlijk :P
Papier of inderdaad een keukenrol vind ie ook altijd erg leuk hehe

het leukste vind ie eigenlijk wanneer ik ga zingen en gek voor hem ga staan doen

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Re: Waar worden jullie grijsjes hebberig van?
« Reactie #2 Gepost op: december 13, 2004, 12:54:21 pm »
Haha!  :D Alle eten buiten zijn pellets zeker? Ja, dat blijft interessant natuurlijk! Sjakko is ook altijd nieuwsgierig naar wat ik eet, maar hij lust het heus niet allemaal! (ik laat hem ook alleen maar proeven als het voor hem niet echt slecht is...).  ;)

Riboet

• Gast
Re: Waar worden jullie grijsjes hebberig van ?
« Reactie #3 Gepost op: december 13, 2004, 22:25:22 pm »
Ik wist wel dat Riboet er gek op was, maar vandaag was het toppunt. Ik had Middel, Favo en Riboet op mijn computerbureau en legde daar ook halve walnoten neer. Genoeg voor de drie gaaitjes.

Riboet is nog wat afwachtend als het gaat om toenadering zoeken bij Middel en Favo maar dat was ze vandaag helemaal vergeten! Sterker nog; de walnoot werd zo snel mogelijk verorberd om daarna eerst die van Middel en daarna die van Favo te jatten! Dat ging met protesten van met name Middel gepaard, maar dat deerde Riboet toen niet. Walnoot! Dat was het belangrijkste.

Groeten,

Barbara

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: december 14, 2004, 08:32:30 am »
Haha! Ja dat is een duidelijk voorbeeld van hebberigheid! Die houding hè, als ze er al snel naar toelopen....  :D
« Laatst bewerkt op: december 14, 2004, 11:15:56 am door Loes »

Aaran

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: december 14, 2004, 10:14:07 am »
Aaran word hebberig als je Lolly als eerste iets geeft, het maakt hem dan geen donder uit wat het is maar hij komt dan als een idioot over de kooi heen gerend  ::)

Vaak als het iets is wat Aaran niet lust zie je hem echt teleurgesteld terug lopen  :-\

fujimo

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: december 27, 2004, 11:57:34 am »
Luna , weet niet hoe snel ze bij me moet zijn als ik met een klein doosje of toiletrolletje aan kom , die sloopt ze dan in notime

Cosch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: januari 10, 2005, 12:31:23 pm »
Knopen en ritsen! Gek word je ervan!
Dan duw je hem weg maar hij komt net zo hard weer naar me toe om aan de knopen te zitten!
Soms dan word ik het zo zat dat ik een trui aan trek zodat ik niet de heletijd dat gevecht moet leveren!  ::)

Gr Corina

muciko

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 31, 2005, 23:39:32 pm »
mijn chukie is helemaal weg van chocola. zodra ik chocola heb dan doet hj de gekste dingen en begint ineens al zijn kunstjes te laten zien. natuurlijk geef ik hem niet te veel . 1 keer per week is genoeg , want het is niet zo gezond voor hun. chukie is ook gek op manderijntjes doet ie ook bjna alles voor.
het grappige aan chukie is dat hij alleen cate'dore bon bon block eet. goedkope chocola lust ie niet hahahah. mijn chuke heeft stijl. ;D

fujimo

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: januari 31, 2005, 23:41:25 pm »
Chocolade  >:(

Pas maar op met chocolade , want dat is 1 van de slechtste dingen die je een gaai kan geven.
Er schijnt een stof in te zitten die zeer schadelijk is voor gaaiachtigen

Sandra

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: januari 31, 2005, 23:43:39 pm »
Chocolade  >:(

Pas maar op met chocolade , want dat is 1 van de slechtste dingen die je een gaai kan geven.
Er schijnt een stof in te zitten die zeer schadelijk is voor gaaiachtigen

Idd dit is heel erg slecht en ze kunnen er zelfs aan dood gaan.
Lees dit maar eens KLIK*
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2005, 22:17:24 pm door Sandra »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #11 Gepost op: februari 01, 2005, 08:34:38 am »
Houdt het dus maar bij mandarijntjes en andere lekkere gezonden dingen! :)

dreumus

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: februari 04, 2005, 11:55:46 am »
hier worden ze helemaal gek van een palmnoot vooral Coco die doet dan zo raar om er een te pakken te krijgen en af en toe jat hij ze ook nog van Jacco en daarna van Simba

Riboet

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: februari 14, 2005, 08:50:03 am »
Riboet is dus gek op walnoten, maar Favo en Middel gaan helemaal uit hun dak voor helaas iets minder gezonds.

Al zitten ze aan de andere kant van de kamer, hoog op de papegaaienspeelplaats, maar ze komen meteen in beweging als mijn partner onderuitgezakt op de bank aan een zakje chips begint!
Vooral Favo draaft helemaal door. Klimt op de rugleuning van de bank, ter hoogte van Leo's oor en gaat dan eerst schijnheilig en verlekkerd naar zijn handen kijken en als het haar te lang duurt, dan wordt er eens in een oor geknabbeld en geprobeerd een stukje chips uit de mond te stelen. Middel, de lieverd, is wat afwachtender, want die weet als Favo gewonnen heeft dat ie dan automatisch ook een stukje krijgt van Leo.

Sinds een paar dagen heeft Favo echter concurrentie van de hond. Het is geen gezicht. Leo pakt de zak met chips. De hond springt op de bank (als ie daar al niet ligt) en gaat naast hem zitten en kijkt de chips zowat uit zijn mond vandaan (klimt nog net niet op schoot en duwt de bullekop nog net niet in Leo's gezicht) en Favo staat aan de andere kant op de rugleuning van de bank aandacht te trekken. Hihi, het is geen gezicht :).

Groeten,

Barbara

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #14 Gepost op: februari 14, 2005, 08:56:58 am »
Haha, rustig chips eten is er dus niet meer bij!!  :)