Heb ik gereageerd heb ik het weer niet verzonden,

Er is niet gezegd dat Nutribird deze problemen veroorzaakt. Je kan alleen proberen dmv verandering om te kijken of het enig effect heeft. En volgens mij kan het niet door de Nutribird veroorzaakt zijn want dan had ik er ook last van moeten hebben gehad en dat is niet zo.
De verhouding Nutribird is klein. Ze krijgt in droge vorm meer pellets w.o. eco-bird en harrison. Dus ander merk proberen? Ze krijgt al 4 soorten. En geloof me eco-bird en harrison zijn ook niet zaligmakend. Dierenarts de Toren vind eco-bird niets omdat het geproduceerd wordt door een eenmansbedrijf waardoor er weinig onderzoek naar kan worden gedaan. En hij is zeker niet de enige die bedenkingen heeft. Bij Harrison ontdekken ze op langere termijn ook steeds meer zaken die niet kloppen.
Nutribird wordt ook gebruikt door NOP. En zeker niet alleen omdat ze gesponsord worden. De vogels zien er allemaal tip top uit. En zelf heb ik ook de ervaring dat mijn vogels het er goed op doen. Dunne ontlasting is anders dan stinkende diaree.
De tijd zal het leren.........

gr corina