Nou, heb een drukke dag achter de rug hoor, met die parkiet.
Het teentje (nou ja, stompje) ging steeds meer bloeden. Hij zat er steeds aan te bijten, het bloed druppelde lekker door :'(
Op advies van Frank flink met de maizena aan het poederen geweest, alles onder, de gele parkiet zag helemaal wit, net als de keuken en ikzelf

maar iedere keer begon het toch weer te bloeden...
Toen de dierenarts maar gebeld, moet toch wat....op advies van de assistente het wondje dichtgedrukt, zo goed en zo kwaad als dat ging....
Maar helaas, het ging niet, dus maar weer de dierenarts gebeld.
Wij daarheen....
kreeg het arme beestje een roesje (vond het erg naar om te zien) en heeft de arts het stompje dichtgebrand....het duurde even voordat hij weer wakker werd, ik zag de bui al hangen. Kreeg wel even hartkloppingen hoor. Ik steeds met mijn grote hoofd boven dat parkietje...de assistente werd al een beetje pissig op me. Ze zei, je ziet toch dat ie zijn best doet om adem te halen.....
Maar ja, het is toch je vogeltje he......
Al met al, het beessie werd wakker, godzijdank, dus snel in zijn kooitje gedaan.
En toen..... naar de kassa.
En ik in me portemeknip naar geld zoeken. Was ik me toch even vergeten dat ik boodschappen had gedaan...

enne...ahum, pinnen was ook geen optie, mijn rekening was al leeg.
het is een tijd terug dat ik ergens zo heb staan zweten.
De assistente werd er trouwens niet vrolijker van

gelukkig kon ik daar bellen om geld over te schrijven en alsnog te betalen.....zoiets heb ik weer, echt iets voor mijn

Dus nu hebben we parkiet met een mooi stompje.
hij zit nu te doezelen in zijn kooitje, het gat gelukkig goed met hem :thumbsup:
Wel gaat ie steeds even mij zijn snaveltje aan zijn teentje (die er niet meer is) voelen. Ik hoop wel dat ie er niet meer aan gaat bijten. Anders ben ik binnen de kortste keren failliet