Auteur Topic: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper  (gelezen 14866 keer)

Eefjuh

• Gast
Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper
« Gepost op: december 20, 2004, 16:16:52 pm »
Dierenvilla heeft EINDELIJK speelkgoed uitgebreid, giga veel soorten touwringen en stokken en hangdingen!!

Ik was al een tijd opzok naar een zittouw in het creme maar ze hadden die over maar in kleur en nu zie ik ze eindelijk in het gewoon!!

WHIEJ!! Ik ga flink bestellen!!

Daarbij als je boven de 40 euro bestel deze week is het gratis verzendkosten, de verzendkosten normaal zijn 6 euro in heel nederland!

Daarbij, die meneer is echt heel aardig, heb je vragen kun je altijd even bellen!!

www.dierenvilla.nl
« Laatst bewerkt op: december 23, 2004, 14:11:09 pm door Eefjuh »

Cosch

• Gast
Re: Dierenvilla, goedkope kooien en speelgoed !
« Reactie #1 Gepost op: december 21, 2004, 08:44:32 am »
Klopt, Die meneer is idd heel aardig. Ik heb veel met hem gesproken over een nieuwe kooi. Ik vind het jammer dat ik uiteindelijk 'gedwongen' werd om de kooi weer bij de dierenwinkel te kopen!
Ik ga er gauw kijken voor het speelgoed!

Gr Corina

Eefjuh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: december 21, 2004, 17:23:30 pm »
Hoezo gedwongen?

Ik moet echt zeggen dat ik zeer tevreden ben over zijn kooien, het enige nadfeel is zodra je bij en kleinere kooi uitkomt, ben je VERPLICHT het bodemrooster te gebruiken, ik vind dit niet erg, maar voor andere mensen kan dit lastig zijn...

Ennuh.... ik ga wel 40 euro aan touwen bestellen :-[

1 grote van 90 cm en en middel van 60 cm, zo een lang hantouw met knopen van 100 cm (misschien een kleinere) en 1 touwring van 34 cm

ik ben echt blij dat mijn zoektocht naar de gewone cremkleurige zittouwen toch nog is gelukt!!!

Eefjuh

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 21, 2004, 19:04:13 pm »
Nou, net besteld:

Klimtouw 100cm:     31306         7.00
Klimring 34 cm:      31319        11.00
Zittouw 90cm dik:   31348   11,00
Zittouw 60 cm mid:   31345    6,00
Acryll Propellor:   31376    6,00

41 euro in totaal, en gratis bezorgd :D

Cosch

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: december 22, 2004, 08:39:31 am »
Ik werd 'gedwongen' door de dierenwinkel want ze wilde mij de helft niet vergoeden van een nieuwe kooi als ik hem bij Dierenvilla kocht. Maar wel als ik het bij hen zou kopen. Uiteindelijk heb ik dat gedaan + een garantie zwart op wit dat ik die kooi weer vergoed krijg als Coco er weer de verf afhaalt!

Vandaar!

Gr Corina

Eefjuh

• Gast
Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper
« Reactie #5 Gepost op: december 23, 2004, 14:14:52 pm »
Ik moet tot mijn spijt zeggen: Bij dennis is alles net even 1 euro goedkoper, dan bij dierenvilla

EN dan gaat het om het neiuwe speelgoed!
« Laatst bewerkt op: december 23, 2004, 15:20:24 pm door BirdmAster »

Cosch

• Gast
Dierenvilla, goedkope kooien en speelgoed !
« Reactie #6 Gepost op: december 23, 2004, 14:18:19 pm »
Hahahaha. Maar daar koop ik nog geen paperclip!

Gr Corina

Eefjuh

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: december 23, 2004, 14:22:43 pm »
Ik wel :(

Ik ga dr morgen heen, ik wil het zienm, hoe het daar is, jammer dat hij dan geld aan mij verdient, maar als ik het stukken goedkoper kan krijgen kan ik voor t zelfde bedrag wat ik bij dierenvilla had gekocht, bij dennis nog iets acryls dr bij kopen :S

Ik heb nou eenmaal wat minder geld, en ik kom zowiezo langs den ilp want een vriend van ons woont daar en ik wil er gewoon wel eens kijken..

Ik neem mijn fototoestel mee en zal proberen fotoows te maken,..

Aaran

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: december 23, 2004, 14:27:46 pm »
Ik heb ook weinig geld maar mijn vogels komen nooit met dingen te spelen die van dennis afkomen,

Mijn mededeling: BOYCOTTEN die vent  >:(

Eefjuh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: december 23, 2004, 14:41:50 pm »
Tja.... kan inderdaad.. hij is zeer slecht, daarbij is rentenaar dat ook, en nog vele andere dierenwinkels, alleen zijn die minder bekend, dus word daar niet zo zwaar op gerekend..

T is gewoon heel dubbel dit, tuurlijk blijft het een feit dat ie deels slechte beesten verkoopt, maar goed... Ieder heeft een mening over dennis, ik vind ook dat ie moet stoppen met de praktijken.. daarbij issie inmiddels VEEL minder vaak in het nieuws en gaat de goeie kant op..

Daarbij wil ik daar gewoon een keer met eigen ogen kijken, kijken wat ik er van vind.. even uitlokken wat ie mij gaat vertellen over de witkuif ;)

En voor mij gelijk handig om die vent 5 euro te geven en kera van een hele sooi speelgoed vervullen.. Deze manier is voor mij nou eenmaal stukken goedkoper..

En het spijt me dan zeer dat die vent geld aan me verdient, maar de wereld is nou eenmaal zo :(

Daarbij, kijk naar hoeveel mensen een papegaai bij dennis vandaan hebben die wel gezond zijn....

Aaran

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: december 23, 2004, 14:45:13 pm »

Daarbij, kijk naar hoeveel mensen een papegaai bij dennis vandaan hebben die wel gezond zijn....

Dus dat rechtvaardigd maar de zieke vogels???
Weet je nog cheetah van het forum die zijn grijsje verloor van 6 maand oud. nog geen 3 maand geleden??

Eefjuh

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: december 23, 2004, 14:47:03 pm »
Klopt, ken je sandra nog van het forum? nu al 2 jaar hardstikke bij met ene gezonde geelkuif?

Ik praat het niet ercht, want het blijft slecht, maar ik moet ook even aan mijn eigen vogel denken, en als ik een bedrag van 50 euro kan uitgeven aan 7 dingen ipv 5, dan is de keuze bij me redelijk snel gemaakt :S

Aaran

• Gast
Re: Dierenvilla <----> dennis is goedkoper.
« Reactie #12 Gepost op: december 23, 2004, 14:49:01 pm »
Dan nog zou ik bang zijn voor eventuele zietktes die je meeneemt uit die winkel. Nee om het welzijn van mijn vogels ga ik die winkel niet in, je zult me trouwens toch nooit snel een dierenwinkel binnen zien gaan waar ze vogels hebben.

Ja die geel kuif ken ik, en tuurlijk verkoopt hij niet alleen zieke vogels, maar het risico dat hij het doet.

En hij weet dat hij zieke vogels heeft, wil trouwens ook weer iets zeggen over eigenkweek, als alle vogels eigen kweek zijn dan zijn of alle vogels gezond, of alle vogels ziek  ;)

Eefjuh

• Gast
Re: Dierenvillaspeelgoed <----> dennis is goedkoper.
« Reactie #13 Gepost op: december 23, 2004, 14:50:14 pm »
Klopt, ik ben ook bang voor ziektes, daarom spring ik altijd onder de doesj als ik ergens ben geweest met andere vogels...

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper
« Reactie #14 Gepost op: december 23, 2004, 18:46:02 pm »
Ik koop er ook niks! Zeker weten!!  ;)