Hallo,
Ik heb de kooi van Tony ook bij de dierenvilla gekocht. Toen had ik de kooi met wat verschillend speelgoed gekocht en daarbij hadden we een tafelstandaard JELLE cadeau bij gekregen, want dat was de actie van toen.
De meneer dat ik aan de telefoon had was echt vriendelijk. Alleen ik vond echt zielig voor die meneer dat spullen kwam bezorgen, hij was zo vriendelijk en beetje oud om de kooi te sjouwen, ik woon nu nog in een flat met veel trappen (maisonnette) drie hoog. Ik had gelijk een van mijn broers gebeld en hij kwam die meneer helpen. :thumbsup:
Maar goed,die meneer had vergeten een aankop bon te geven aan mij. Ik had later gebeld en gevraagd of ik dat nog per post kan ontvangen, geen probleem werd er gezegd. Dat was toen Tony 12 weken oud was en nou is Tony bijna 8 maanden. Dus nog steeds geen post! >

Oké, nu de speelgoed, dat is echt goed alleen op een dag toen we thuis kwamen zagen we Tony met zijn kopje vast tussen de treden van de acryl trap. Ik vond het zo erg, wie weet hoe lang hij zo vast zat. Mijn man pakte tony met de trap,hij probeerde zijn kopje lost te krijgen maar het lukte niet. Dat arme dier had echt pijn, hij schreeuwde heel erg. Nou mijn man ging zo tekeer en hij pakte een tang en breekt de trap in twee stukken, zo was Tony weer vrij. :'(
Dat ligt niet aan de dierenvilla, dat was gewoon mijn fout. Want de afstanden van de treden van de trap is heel kort, logisch dat Tony met zijn klein kopje tussen zat.
Nou wat tafelstandaard betreft, na twee maanden was een van het voerbakje kapot. Ik dacht dat de bakjes roest vrij staal waren maar waarschijnlijk niet, want het voerbakje was eerst klein beetje aan het roesten bij het midden waar hij vastgemaakt is met een schroefje, en daar is een gat ontstaan.
Maar de kooi is echt goed! :thumbsup:
Gr. Hale