Auteur Topic: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper  (gelezen 14855 keer)

mamagaai

• Gast
Re: Dierenvillaspeelgoed <----> koopjeshalrenswoude
« Reactie #30 Gepost op: mei 30, 2005, 09:47:54 am »
Bij deze winkel vind je echt de goedkoopste kooien,
En ze geven 100% garantie op hun kooien  :thumbsup:
En ze zijn nog aardig ook.

Fireman

• Gast
Re: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper
« Reactie #31 Gepost op: juni 01, 2005, 02:02:36 am »
Ik kocht altijd voor mijn alexanderparkiet van die touwen met houten klossen aan maar die waren altijd na 2 dagen helemaal kapot. Nou geef ik daar niet om want dan is hij lekker bezig, maar ik heb toch 2 speeltjes besteld ( 1 maand geleden ) bij Dierenvilla. De speeltjes zijn van Acrylplastic en met felle kleuren, hij is er constant mee aan het spelen en ze zijn nog steeds niet stuk.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #32 Gepost op: juni 01, 2005, 10:30:35 am »
Goed zo! Diernvilla is onze sponsor geworden! :thumbsup:

hale

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: juni 26, 2005, 02:53:04 am »
Hallo,
Ik heb de kooi van Tony ook bij de dierenvilla gekocht. Toen had ik de kooi met wat verschillend speelgoed gekocht en daarbij hadden we een tafelstandaard JELLE cadeau bij gekregen, want dat was de actie van toen.
De meneer dat ik aan de telefoon had was echt vriendelijk. Alleen ik vond echt zielig voor die meneer dat spullen kwam bezorgen, hij was zo vriendelijk en beetje oud om de kooi te sjouwen, ik woon nu nog in een flat met veel trappen (maisonnette) drie hoog. Ik had gelijk een van mijn broers gebeld en hij kwam die meneer helpen.  :thumbsup:
Maar goed,die meneer had vergeten een aankop bon te geven aan mij. Ik had later gebeld en gevraagd of ik dat nog per post kan ontvangen, geen probleem werd er gezegd. Dat was toen Tony 12 weken oud was en nou is Tony bijna 8 maanden. Dus nog steeds geen post!  >:(
Oké, nu de speelgoed, dat is echt goed alleen op een dag toen we thuis kwamen zagen we Tony met zijn kopje vast tussen de treden van de acryl trap. Ik vond het zo erg, wie weet hoe lang hij zo vast zat. Mijn man pakte tony met de trap,hij probeerde zijn kopje lost te krijgen maar het lukte niet. Dat arme dier had echt pijn, hij schreeuwde heel erg. Nou mijn man ging zo tekeer en hij pakte een tang en breekt de trap in twee stukken, zo was Tony weer vrij.  :'(
Dat ligt niet aan de dierenvilla, dat was gewoon mijn fout. Want de afstanden van de treden van de trap is heel kort, logisch dat Tony met zijn klein kopje tussen zat.
Nou wat tafelstandaard betreft, na twee maanden was een van het voerbakje kapot. Ik dacht dat de bakjes roest vrij staal waren maar waarschijnlijk niet, want het voerbakje was eerst klein beetje aan het roesten bij het midden waar hij vastgemaakt is met een schroefje, en daar is een gat ontstaan.
Maar de kooi is echt goed! :thumbsup:

Gr. Hale

hale

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: juni 26, 2005, 02:54:09 am »
Het is niet mijn bedoeling om hun zwart te maken.
Ik heb gewoon mijn ervaring verteld.

Maar ik ben wel blij dat ze sponsor zijn van N.O.P. :-*

Nanda

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: juni 26, 2005, 10:10:50 am »
je mag gewoon je mening geven hoor. Geen probleem.
Ik vindt het ook niets netjes dat je niets meer hebt gehoord over de aankopp bon.
Maar gelukkig heb je wel een mooi kooi ;)

Bonnie

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: oktober 11, 2005, 08:31:24 am »
Mijn kooi heb ik ook via Dierenvilla aangeschaft. Ik kreeg veel informatie en meneer heeft me goed geholpen. Wel heb ik de kooi zelf opgehaald en kreeg ook nog leuk speelgoed mee.

Bij het in elkaar zetten bleek dat een handvat van een van de opvangbakken niet te monteren was omdat het handvat een ander formaat had dan de voorgeboorde gaten en daar zaten helaas ook geen moertjes bij. Ik heb daar toen contact over gehad met de man en hij zou het nasturen. Kreeg naderhand nog wel een mail dat hij druk in een verhuizing zat maar ik heb nooit meer wat gehoord.

Ach... eerlijk gezegd vind ik dat maar een detail. Een goede nazorg zou m wel sieren natuurlijk maar hij heeft me wel een superkooi verkocht waar ik heel tevreden over ben.

Binnenkort ben ik wel van plan weer wat nieuw speelgoed aan te schaffen want zijn touwladder en een of andere touwconstructie zijn alweer kaduuk. Ow en ik heb ook nog een gebroken onbreekbaar acryl speeltje waar ie altijd gek mee was dus het wordt weer tijd!

Mijn kooi is wel een beetje anders in elkaar gezet. Er zat zo'n opvangbak omheen die 'open' is. Het rooster zat erboven zodat de vogel er niet uitkon. Ik ben niet zo gek op zulke roosters. Lastig schoon te houden en er zat ook veel ruimte tussen rooster en bodem. De opvangbak is nu gebruikt als rand en er met popnagels op vastgezet. Het rooster gebruik ik niet en Pino kan zo de hele kooi gebruiken. Om de zoveel tijd is op de bodem struinen een heerlijke bezigheid.
Een andere reden was ook dat ik niet wilde dat de kleine van mijn vriend met de handjes in de kooi (of erger... met haar handjes in het zand en de uitwerpselen) kon komen. Het ziet er mooi uit en is net zo functioneel.

Tommy

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: oktober 11, 2005, 14:04:34 pm »
Citaat
Mijn kooi is wel een beetje anders in elkaar gezet. Er zat zo'n opvangbak omheen die 'open' is. Het rooster zat erboven zodat de vogel er niet uitkon. Ik ben niet zo gek op zulke roosters. Lastig schoon te houden en er zat ook veel ruimte tussen rooster en bodem. De opvangbak is nu gebruikt als rand en er met popnagels op vastgezet. Het rooster gebruik ik niet en Pino kan zo de hele kooi gebruiken. Om de zoveel tijd is op de bodem struinen een heerlijke bezigheid.

Wat slim :thumbsup: Heb je daar ook een foto van? En was het lastig om dat zo te maken? Ik vind die kooien namelijk wel erg mooi, maar heb ook iets tegen die open ruimte en dat rooster ;)

Bonnie

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: oktober 11, 2005, 14:16:45 pm »
Ow ik zal dr vanavond wel eentje maken en ze online zetten. Het was niet heel lastig om te doen hoor. Wel heb ik een hoekprofieltje bij de bouwmarkt gehaald en dat zit er overheen om de zaagranden af te dekken. Want om het mooi recht in elkaar te zetten moet je de zijkanten die schuin aflopen verzagen. Nadeel is wel dat je dus nooit meer het rooster in de kooi kunt plaatsen en de kooi kan dus ook niet zo makkelijk meer uit elkaar. Maar ja... wanneer haal je die kooi nou weer uit elkaar? Foto's volgen!

Tommy

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: oktober 11, 2005, 14:19:46 pm »
Geweldig bedankt :thumbsup:
Dat rooster hoeft er van mij echt nooit in, liever niet juist. En dat die kooi niet uitelkaar kan boeit me ook niet zo ;D Ik heb er tot nu toe niet 1 gekocht vanwege dat probleem met dat rooster en die ruimte :D

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #40 Gepost op: oktober 14, 2005, 23:20:57 pm »
Ik heb geen kooi met open opvangbak, maar gewoon een grote kooi, maar wel met een rooster op de bodem.
Ik snap de hele bedoeling van dat rooster niet ??? Dat is toch helemaal niet lekker lopen of spelen? Ik heb dat rooster eruitgehaald, maar vraag me wel af wat er eigenlijk de bedoeling van was. :CENS
Of ben ik nu erg blond?

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #41 Gepost op: oktober 14, 2005, 23:48:11 pm »
Ik heb eigenlijk al het speelgoed gekocht bij www.happybird.nl.
Zeer veel aanbod en binnen 2 dagen in huis was tenminste bij ons zo.
Het werd ook savonds aan de deur gebracht dus dat is wel fijn voor de mensen die werken.

dierenvilla nog niet geprobeerd ga morgen wel even kijken of hun ook snel zijn

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #42 Gepost op: oktober 14, 2005, 23:51:49 pm »
het rooster is zodat de vogels hun eigen poep niet open kunnen eten en bevoorbeeld oud voedsel als ze dat knoeien en jij het niet op tijd opruimt.
Het rooster kan er dus uit als je de kooi regelmatig schoonmaakt

Cosch

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: december 23, 2005, 09:50:21 am »
Nou ja zeg. Ik heb woensdagmiddag een aantal speeltjes besteld bij Happybird.
Donderdag aan het begin van de middag werden ze bezorgd.
Heeft nog geen dag geduurd.  :o

Het ziet er goed uit. Coco heeft er al iets mee gespeeld. Maar ik hang ze pas straks op als ik in mn nieuwe huisje zit!
Dan heeft hij ook een nieuw huisje!

Dat prikkerspeeltje heb ik nu ook voor je Loes!

Gr Corina

jb

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: december 23, 2005, 10:59:01 am »
Ik koop nooit speeltjes, maar haal touw uit de doe het zelf markt, en met bamboe en wilgentakken kun je dan heel gemakkelijk zelf touwladdertjes e.d. maken. Hebben ze zeker zoveel plezier van.