Auteur Topic: aantal van mijn vaders vogels.  (gelezen 74276 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: aantal van mijn vaders vogels.
« Reactie #405 Gepost op: augustus 14, 2008, 23:12:33 pm »
Leuk hoor Kees, het gaat weer prima bij jou! :thumsup: Dus je hebt een nieuw koppel samengesteld uit jongen van twee verschillende koppels die je had? 

Die Kaapse... lelijkerds hoor! :) Wat zijn dat voor vlekken, pigmentvlekken waarschijnlijk?

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #406 Gepost op: augustus 15, 2008, 11:57:33 am »
zo hey :hart: das leuk!!! :hart:

Vlada

• Gast
« Reactie #407 Gepost op: augustus 15, 2008, 17:59:11 pm »
Kleinste is het mooiste ter werelddddddddddddddddddddddddddddddd :hart: :hart: :hart: ben verliefdddddddddddddddddddddddddddddddddd :hart: :hart: :hart:
Dilletantjes vader - en bedankt voor de  :pics:  en voor de Grijze  :hart: :hart: :hart:MEGAAAAAA DANKKKKK :-*
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2008, 18:01:08 pm door Vlada »

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
« Reactie #408 Gepost op: augustus 15, 2008, 18:53:40 pm »
Leuk hoor Kees, het gaat weer prima bij jou! :thumsup: Dus je hebt een nieuw koppel samengesteld uit jongen van twee verschillende koppels die je had? 

Die Kaapse... lelijkerds hoor! :) Wat zijn dat voor vlekken, pigmentvlekken waarschijnlijk?

Whahaha,nee hoor Loes,poep en etens vlekken,maar ik vind het geen vreemde opmerking hoor,het zijn gewoon smeerlapjes,kijk maar op andere foto,s ,op sommige daarvan zul je het ook zien,met name als ze nog klein zijn,zeg maar tot de eerste 15 dagen,dan liggen ze verstrengeld in het blok met soms ook wel eens de kopjes wat naar beneden,vandaar dus deie vlekjes,compri :).

Gr Kees.

Edit Cosch: quote goedgezet
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2008, 22:00:22 pm door Cosch »

cosch

• Gast
« Reactie #409 Gepost op: augustus 15, 2008, 22:01:41 pm »
Nou idd wat een smeerlapjes!  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #410 Gepost op: augustus 15, 2008, 22:03:44 pm »
Whahaha,nee hoor Loes,poep en etens vlekken,maar ik vind het geen vreemde opmerking hoor,het zijn gewoon smeerlapjes,kijk maar op andere foto,s ,op sommige daarvan zul je het ook zien,met name als ze nog klein zijn,zeg maar tot de eerste 15 dagen,dan liggen ze verstrengeld in het blok met soms ook wel eens de kopjes wat naar beneden,vandaar dus deie vlekjes,compri :).

Gr Kees.

Edit Cosch: quote goedgezet

Oui, compri!  :)

Caiolinda

• Gast
« Reactie #411 Gepost op: augustus 16, 2008, 20:00:21 pm »
Wat blijft het toch een lief gezicht Kees...

En idd ze worden er echt niet lelijk van als mams ze plukt weet ik uit ervaring Quinzy is een prachtige vogel geworden  :hart:

jet

• Gast
« Reactie #412 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:50:15 am »
mooie foto`s  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #413 Gepost op: oktober 03, 2008, 21:26:57 pm »
Sorry Kees, ik heb het laatste gedeelte van je topic afgesplits omdat er zoveel ah's en oh's kwamen (leuk natuurlijk!! :) ). Dus heb er een apart topic van gemaakt: https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=32173.msg313842;boardseen#new  ;)

Ik zet de foto's hier ook nog wel even neer. Een grijze uit de kweek van Kees die naar Vlada lid van het forum) gaat.

Reacties dus in andere topic wat hierboven vermeld is.. :)

• Pas uitgevlogen
    • www.vogel-online.nl
« Reactie #414 Gepost op: november 11, 2008, 22:36:37 pm »
Vanavond even een blok geinspecteerd en ja hoor 2 eieren,ze zit sinds gisteren al vast op de eieren dus ik ben benieuwd hoeveel er bijkomen,normaal heeft ze er 4,maar dan zit ze pas op het derde ei vast te broeden.

Gr Kees.

Vanavond ook weer even in het blok gekeken nadat ik al eerder 1 ei had gezien,liggen er op dit moment 3 en ze zit nog niet vast,dus DEZE keer zws wel weer 4,afwachten of ze bezet zijn en of moeders niet te erg plukt deze keer.

Gr Kees.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #415 Gepost op: november 11, 2008, 23:33:28 pm »
:duimvoorje: dat het goed gaat!!!

jet

• Gast
« Reactie #416 Gepost op: november 11, 2008, 23:37:06 pm »
 :duimvoorje:  ik doe mee  :thumsup: :thumsup:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #417 Gepost op: november 12, 2008, 16:56:28 pm »
Wow, wat spannend weer!!! Succes!  :dance:

Vlada

• Gast
« Reactie #418 Gepost op: november 12, 2008, 21:09:38 pm »
Vanavond ook weer even in het blok gekeken nadat ik al eerder 1 ei had gezien,liggen er op dit moment 3 en ze zit nog niet vast,dus DEZE keer zws wel weer 4,afwachten of ze bezet zijn en of moeders niet te erg plukt deze keer.

Gr Kees.
O Kees iemand word ook Happy  :) hahaha paar kalle kippen  :thumsup:

• Pas uitgevlogen
    • www.vogel-online.nl
« Reactie #419 Gepost op: november 25, 2010, 15:29:45 pm »
Dag ,hele tijd niet meer gepost, ik dacht ik zal maar weer eens,in de tussentijd wel veel gebeurd,ook iets zeer triest meegemaakt, mijn eigenkweek Vinnie, van 14 jaar oud ,een blgl ara pop 2 jaar geleden verloren,op dat moment had ze een ei in de eileider en alweer een aan de eierstok hangen.
Doodsoorzaak een tumor aan de pancreas, die gesprongen was en een inwendige bloeding had veroorzaakt.

ik ben daar nog steeds ziek van,had met deze vogel toch wel een speciale band,ook voor het paren, als de man uiteraard wat aggressief naar mij was, joeg ze hem even weg en wilde wat lekkers van me, of een aai, maar ja het is niet anders.

Ik heb inmiddels een paar maanden een gedeeltelijk  kaal macao popje bij de ara man zitten,die pop krijgt en heeft nu al een hoop nieuwe pennen,waar ze tot nu toe vanaf blijft,ik hoop ook de borst mettertijd weer in de  veren te krijgen, maar wat ik belangrijker vind is dat het na een wat stroef begin,nu goed klikt tussen de vogels,ik hoop dan ook,dat na de ergste rui,ik ook van deze pop eiern krijg,het ziet er goed uit.

ook weer 3 nb grijze bij de ouders, die had ik er eigenlijk al bij weg kunnen halen,maar door de drukte maar even laten zitten, ook bij de kaapse 4 jongen,ook nb, die laten nu hun kop af en toe zien en voorzover ik het kan zien, zien ze er goed uit, tenminste flinke koppen.

Gr Kees.