Dat boek over Taco zou ik wel willen lezen... 
Dag Loes, Taco is de grijze op kllik 8, met 2 foto'sop deze site waarbij je kan zien dat ik haar opzij duwde,haar eerste ei was erg groot en het duurde ook iets langer dan normaal,omdat zij een kale buik heeft kan je e.e.a.goed bekijken en als ze broeds wordt komt ze altijd even vliemen.
Daarbij moet je niet denken aan op mijn handen zitten,maar meer aan kopje aanbieden en als ik de kooi schoonmaak, even naar beneden komen om aangehaald te worden
Op de foto was de dag ervoor het tweede ei gelegd,ben benieuwd hoeveel jongen ik krijg laat haar nu maar even rustig zitten
i.v.m vreemd aantal eieren,want ik heb er echt geen drie zien liggen en ze blijft er nu ook strak opzitten,terwijl zij normaal als ik dit vraag uit het blok gaat,ook met jongen erin.
En over dat boek haar eerste eitje van haar en ook van haarzelf ,kreeg ik toen zij drie weken bij mij in huis was en elf jaar oud
was.Ik kon dat goed zien want het was een beetje bebloed en zij heeft dit bij andere eieren ook nooit meer gehad.
En ik weet zeker dat er mensen zijn die zeggen 200 EIEREN dat kan niet,nou jammer dan,ik heb er ook niet om gevraagd.
Daarmee wil ik zeggen als ik het blok weghaalde lag zij ze gewoom op de grond.
Het mannetje wat toendertijd bij haarr zat was erg lief voor haar"niet voor mij"maar bevruchte niet,nou geef ik niet zo snel op,maar na 40 EIEREN vond ik het wel genoeg en is de man naar een vrijvlucht met andere vogels gegaan,ik wist niet hoe oud hij was en is 6 jaar later overleden na daar ook met een andere pop te hebben gezeten.
Ook toen zij alleen zat bleef zij eieren leggen p.l.m.30 en toen heb ik er een naar mijn mening geschikt mannetje bij gekocht die van een vriend van mij was,nog iets te jong maar hij vertoonde al wel alle verschijnselen die op een goede kweek zouden gaan lijken in de toekomst en ook hier zit een story aan vast die ik je wel eens in de toekomst zal vertellen.
Zoooooooooooo al een beetje tevreeeee Loes.
ps .ik heb lamme vingers typ niet zo snel.
VRgr.Dils vdr