Zaterdag rook ik al een vreemd luchtje bij nestcontrole 4 eieren,zondag bezoek van Caiolinda,[Bas en Linda],we gingen even naar purmerend naar Hooimijer,ik zij tegen ze,er is waarschijnlijk
S,middags een dood jong met eierdooier nog niet ingetrokken in het blok,ik hoopte dat dit het ei was wat afgestorven was,maar vanmorgen ander ei weggehaald met een jong waar het eitandje al aanzat en wat nog in het ei zat,dus afgestorven in laatse week.Dan krijg je toch wel even een dip,zielig voor de ouder vogels en ook naar voor jezelf.
Er liggen nu nog twee eieren,misschien bezet en hoop dat de jongen er goed uitkomen en gevoerd worden.
Keep smiling :'(.
Andre jongen worden nog goed gevoerd,blijft toch ook spannend want de man is erg jong en het is de pop haar eerste legsel.
Koppel drie is nog steeds aan het warmlopen,maar ik heb al eerder gezegd dat de meest voor de hand liggende broedtijd bij deze vogels p.l.m. november is.
Ik hoop met de volgende mail hoera te kunnen roepen,voelt een stuk lekkerder kan ik jullie vertellen.
Vrgr dils vdr.