Wat is dat toch grappig om een oud topic te lezen

Heb meteen voor tuigjes gestemd

Ik zocht een topic om mijn verhaal over nieuwe type tuigjes te plaatsen en heb deze gevonden.
In laatste "Parrots" blad aan de achterkant zag ik een reclame voor nieuwe generatie
tuigjes. Ze lijken veel makkelijker en comfortabeler te zijn dan de oude tuigjes.
EN ze kunnen gebruikt worden voor vliegoefeningen!!!!!!!
Riempje heeft een elastische gedeelte dat zorgt dat als een vogel te ver vliegt (lengte van het riempje) hij geen schok krijgt
maar steeds moeilijker begint te vliegen.
Ze zeggen ook dat het riempje zichzelf aanpast aan voorzijde/achterzijde afhankelijk van hoe vogel beweegt.
Het is een dure grap, zo een 40 € denk ik (25 engelse pond) maar het klinkt zzzzoooo leuk.
Ik ben er helemaal enthousiast over, klinkt me te gek!!! Maar ja da's reclame natuurlijk...

Ik was vandaag met Aphyntje eerste keer een winkel naar binnen gelopen.
Ze was altijd bang om onbekende ruimte naar binnen te gaan, dus we bleven vooral buiten laatste jaren (op terrasje bvb).
Maar vandaag weer geprobeerd, eerst even paniek, maar gelukkig was er meteen een nootjesplank als eerste wat ze binnen zag

Ja hoor, geen paniek, even onderzoeken wat voor nootjes ze in aanbieding hebben

Vervolgens nog klerenwinkel (ter oefening) naar binnen gegaan - ging ook goed

Meer info? In het engels hier.
http://theparrotuniversity.com/harness/harness.htmlZe zijn verkrijgbaar bij 24parrot.com in Engeland