Hai ,elke vogel mits opgezet,mvg Frank
qua kleine kromsnavels denk ik de valkparkiet, en wat de grotere aangaat ga ik voor de blauwgele ara
BIj de kleinere soorten denk ik ook de valkparkiet, ondanks ik er niet van hou, maar ik ben er zelden 1 tegen gekomen die beet.
Ik had hem mee met het opbouwen van de drive-inn...hij blijft gewoon op mijn arm zitten/aan mijn vel hangen als ik spullen moet versjouwen, en hij doet dat zo zachtjes, dat ik er niks van voel... Hmmmmmmm, dan heeft ie zeker een hele speciale techniek om zich vast te houden Ik kan hem aan de kleinste kinderen meegeven,Persoonlijk vind ik dit niet verantwoord. Zeker niet aan de kleinste meegeven, je weet nooit wat er kan gebeuren en ik zou daart niet verantwoordelijk voor willen zijn als ik eerlijk ben, en het allermooiste tot nu toe vond hij het op de arm zitten bij meisjes die op een springkussen rondsprongen...Vind ik ook niet echt verantwoord. Wat zou er gebeurd zijn als ie het nou niet zo leuk had gevonden? Wat zou er gebeurd zijn als dit meisje was gevallen? Wat zou er gebeurd zijn als er iemand hard aan komt spingen en de vogel schrikt hiervan en fladderd weg, enz enz.