Auteur Topic: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???  (gelezen 19727 keer)

Patyar

• Gast
Re: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???
« Reactie #135 Gepost op: juli 18, 2006, 01:12:59 am »
Heb het hier weer eens doorgelezen maar waar is jeanette (Roodrunner) gebleven??? Is zij geen lid meer???

Cosch

• Gast
« Reactie #136 Gepost op: juli 18, 2006, 10:03:32 am »
Volgens mij is roodrunner nog wel lid, maar niet meer actief op parkietenland!  ???

Patyar

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: juli 20, 2006, 00:01:59 am »
Volgens mij is roodrunner nog wel lid, maar niet meer actief op parkietenland! ???

Jammer want je had veel aan Jeanette...

Sanco

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: juli 20, 2006, 10:09:12 am »
Grappig om te zien dat alles zich precies een jaar geleden heeft afgespeeld. Ik ben benieuwd hoe het met je grijsje is Patyar!

Patyar

• Gast
« Reactie #139 Gepost op: juli 20, 2006, 16:01:01 pm »
Grappig om te zien dat alles zich precies een jaar geleden heeft afgespeeld. Ik ben benieuwd hoe het met je grijsje is Patyar!

Ik begon dit topic een jaar geleden maar de laatste paar antwoorden van dit topic zijn van nu hoor  :thumsup:... gaat dus de goede kant op gelukkig  :a036:

Patyar

• Gast
« Reactie #140 Gepost op: juli 20, 2006, 16:02:37 pm »
Ik begon dit topic een jaar geleden maar de laatste paar antwoorden van dit topic zijn van nu hoor :thumsup:... gaat dus de goede kant op gelukkig :a036:

Eh excuses haha, hoe het gaat nu met Chanel  staat bij Tam maken Timneh (n ander topic dus hihi, sorry) :-[

Sanco

• Gast
« Reactie #141 Gepost op: juli 20, 2006, 16:06:24 pm »
super van je dat jullie het zo goed hebben volgehouden! Het zal vast niet makkelijk zijn geweest maar ik weet zeker dat je er ook een boel voor terug krijgt als het nu beter gaat!  :thumsup:

Patyar

• Gast
« Reactie #142 Gepost op: juli 20, 2006, 16:29:22 pm »
super van je dat jullie het zo goed hebben volgehouden! Het zal vast niet makkelijk zijn geweest maar ik weet zeker dat je er ook een boel voor terug krijgt als het nu beter gaat! :thumsup:

Neeeee ik doe haar niet zomaar weg, ze heeft al zo'n jeugdtrauma  :cry: Maar helaas door pmstandigheden in mijn familie en door onze verhuizing heeft het ff op een laag pitje gestaan maar ze zit samen met Coco (nu heel ff niet omdat we nu intensief bezig zijn met temmen) in een kooi en die 2 gaan hartstikke leuk samen... :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #143 Gepost op: juli 20, 2006, 19:20:47 pm »
Neeeee ik doe haar niet zomaar weg, ze heeft al zo'n jeugdtrauma  :cry: Maar helaas door pmstandigheden in mijn familie en door onze verhuizing heeft het ff op een laag pitje gestaan maar ze zit samen met Coco (nu heel ff niet omdat we nu intensief bezig zijn met temmen) in een kooi en die 2 gaan hartstikke leuk samen... :thumsup:

Nou hartstikke goed toch! En een laag pitje is ook helemaal niet zo erg hoor, als je het daarna gewoon weer oppakt toch?  :thumsup:

Patyar

• Gast
« Reactie #144 Gepost op: juli 20, 2006, 19:55:32 pm »
Daarommmmm haha  ;) ;)