Beterschap hoor patyar

Die handdoek is ook niet verkeerd hoor, je kunt hem er best af en toe in nemen om te laten merken dat jullie niks verkeerds doen

Roodrunner? Jij zegt andere kooi nemen dan die kleine. Nou ,daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik heb bij Tommy juist de eerste tijd wel zo'n soort kleine kooi gebruikt...iets groter dan die van rentenaar.
Ik vond dat juist heel handig omdat ik Tommy zo bij me kon zetten en hij mij kon bestuderen als ik bezig was met huishouddingetjes enzo. En er is weinig ruimte om weg te vluchten...ideaal! Verder is zo'n ding tuurlijk veeeeeel te klein

En hij zat ook vaak op de kooi te frutten met takjes enzo. Ik denk dus dat ze best eerst die kleine kooi (erbij) kunnen gebruiken...maar wel tijdelijk! denk je niet?
Ik zette hem zelfs naast mn bed in die kooi...omdat ik dacht dat iemand die naast je gaat slapen vast geen monster kan zijn voor zo'n gaaitje

Dat werkte ook goed hoor! sAvonds zijn ze ook vaak veel rustiger omdat het donkerder is. Eerste keer dat hij een slokje sap durfde te drinken naast het bed :thumbsup: Was geweldig! En later kon ik hem sAvonds voor het eerst kroelen...de avonden met Tommy waren mij dan ook zeer dierbaar

Kortwieken zou ik zeker doen...dat helpt zo goed! Ze worden meer klimmerig en relaxter

Oh jaaaaaaa...wat ik ook deed, maar vergeten was

was een oud shirt dat niet draderig rafelt om 1 zitstok doen...de mouw dus he? de rest hing buiten de kooi.

Zo maakte ik Tommy vast vertrouwd met mn arm

En hij had meteen een mooi sloop speeltje. Roodrunner zei ook al dat ze lappen speeltjes leuk vinden en dat is inderdaad zo, maar zo vang je 2 vliegen in 1 klap. Spreekwoordelijke klap natuurlijk