Auteur Topic: Kortwieken  (gelezen 27101 keer)

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
Re: Kortwieken
« Reactie #225 Gepost op: juli 28, 2007, 16:17:50 pm »
Dag Linda,ff schrikken,maar wees blij dat hij niet TE kort geknipt is,dan had de schade erger geweest dan alleen de schrik,TE kort is ook niet goed want dan valt een vogel als een baksteen en is het leed niet te overzien van zo,n hoogte.

GrKees.

Ps, hoe gaat het met het praten,miss kom ik het pilsje binnenkort nog wel ff ophalen,nogmaals gr.

ede

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: juli 28, 2007, 16:20:36 pm »
Dag Linda,ff schrikken,maar wees blij dat hij niet TE kort geknipt is,dan had de schade erger geweest dan alleen de schrik,TE kort is ook niet goed want dan valt een vogel als een baksteen en is het leed niet te overzien van zo,n hoogte.

Precies. Dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat Linda dit graag nog een keer wil!  :)

Caiolinda

• Gast
« Reactie #227 Gepost op: juli 28, 2007, 22:47:31 pm »
Hoi Kees,

Daar heb je ook gelijk in dan had ie echt een aardige klapper gemaakt. Maar dan had ie ook niet zo ver gekomen.

Dat pilsje staat altijd klaar.

Hij praat heerlijk met alles en iedereen mee.

Hoi corina,

Ja inderdaad het is nog te ver om lekker mee naar buiten te komen en elke dag wordt ze al weer sterker en komt ze verder. Ze is gewoon onwijs sterk in haar vleugels.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #228 Gepost op: juli 30, 2007, 20:27:44 pm »
zaterdag is flipke ook weer eens gekortwiekt ,maar ondanks vloog hij zondagmorgen op de parking van de winkel weer een meter of 5 van me weg ,gelukkig was het achter de auto's  :hot: :hot:

ik heb de indruk dat wij flip echt KORT moeten wieken,die geraakt met gewiekte vleugels nog vrij ver en met één of 2 slagpennen die wat te lang zijn,vliegt hij direkt een heel eind,hij is echt sterk in zijn vleugels

ede

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: augustus 09, 2007, 12:56:17 pm »
ja eng hoor!  :(

Ik heb net Coco en Kaya weer bijgewiekt.
Gaat perfect zo met de handdoek! :)

miekje

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: augustus 09, 2007, 18:55:10 pm »
zaterdag is flipke ook weer eens gekortwiekt ,maar ondanks vloog hij zondagmorgen op de parking van de winkel weer een meter of 5 van me weg ,gelukkig was het achter de auto's  :hot: :hot:

ik heb de indruk dat wij flip echt KORT moeten wieken,die geraakt met gewiekte vleugels nog vrij ver en met één of 2 slagpennen die wat te lang zijn,vliegt hij direkt een heel eind,hij is echt sterk in zijn vleugels

Dit is met Peanut ook zo, die heeft zulke sterke borstspieren en veluegelspieren (bodybuilder  :) )
Ze is nu ook weer gekortwiekt, maar fladdert makkelijk 6 meter door de kamer  :o
Ik kan dr niet korter wieken, want ze is al zo kort mogelijk (steeds weer een stukje meer eraf...)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #231 Gepost op: september 07, 2007, 23:46:51 pm »
als ik dit allemaal lees denk ik dat het zeker niet verkeerd is om elke dag voor je met je gaai naar buiten gaat controleren, sjee het zal gebeuren zeg.