Auteur Topic: Een ramp voltrekt zich  (gelezen 14191 keer)

Ingmar

• Gast
Re: Een ramp voltrekt zich
« Reactie #45 Gepost op: juli 08, 2005, 11:14:15 am »
Klein foutje? Als er muizen zijn (en die zijn er altijd, waar veel voer is)... :(

ik begrijp je even niet loes

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #46 Gepost op: juli 08, 2005, 12:27:05 pm »
is de handelaar niet verzekerd, want jij bent alles kwijt en dan de helft betalen van de waarde is niet terecht.
Ik denk dat je hem volledig aansprakelijk moet stellen. Of spreek af dat je de vogels die je zaterdag gaat halen door hem laat betalen.

Ingmar

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juli 08, 2005, 12:30:05 pm »
is de handelaar niet verzekerd, want jij bent alles kwijt en dan de helft betalen van de waarde is niet terecht.
Ik denk dat je hem volledig aansprakelijk moet stellen. Of spreek af dat je de vogels die je zaterdag gaat halen door hem laat betalen.

dit laatste is ook gebeurd george, althans hij betaald een groot deel, jack heeft hem namenlijk de werkelijke prijzen door gemaild en niet de prijzen die hij mij door berekend, soms moet je even samenspannen en slim zijn.
helemaal schadeloos wordt je toch niet gesteld, en ik ben al blij dat hij veel betaald, (ongeveer 500 euro aan nieuwe vogels), meestal tref je niet zo makkelijk een regeling.

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #48 Gepost op: juli 08, 2005, 12:32:09 pm »
en een jaar gratis voer afspreken  ;)

eddykiprich

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: juli 08, 2005, 12:37:51 pm »
nou ik weet niet of ik dat daar nog wel zou willen halen :(

en klote zeg dat je zoiets overkomt. Nog wel de moed om opnieuw te beginnen??? Schijnbaar wel, maar velen laten het dan zitten en zeggen de hobby de rug toe snap je?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #50 Gepost op: juli 08, 2005, 12:58:56 pm »
ik begrijp je even niet loes

Ik b edoel ingmar, dat ik het geen klein foutje vind, maar een joekel van een fout!!!  :)

Ingmar

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juli 08, 2005, 13:04:47 pm »
Tja dat kun je wel stellen

Groothur

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: juli 08, 2005, 13:06:56 pm »
Ingmar,

Ik vind het zeer spijtig voor je. Ik kan me niet indenken hoe verschrikkelijk dit moet zijn. Hopelijk kom je er gauw bovenop en kun je met plezier aan een nieuw kweekseizoen beginnen.

Veel sterkte,

Raymond

Nanda

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: juli 09, 2005, 10:37:36 am »
dit laatste is ook gebeurd george, althans hij betaald een groot deel, jack heeft hem namenlijk de werkelijke prijzen door gemaild en niet de prijzen die hij mij door berekend, soms moet je even samenspannen en slim zijn.
helemaal schadeloos wordt je toch niet gesteld, en ik ben al blij dat hij veel betaald, (ongeveer 500 euro aan nieuwe vogels), meestal tref je niet zo makkelijk een regeling.

en nu maar hopen dat de voerboer niet af en toe op het forum komt kijken ;)

lineola

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: juli 11, 2005, 10:41:46 am »
hoi, wat lxxxig voor je, veel sterke
groetjes marjan

shiggy

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: juli 27, 2005, 13:33:12 pm »
het spijt mij van al je vogels  :'( maar ik hoop dat je snel weer mooie vogels heb , zodat je volgend jaar weer met de kweek kunt beginnen

groetjes

thy

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juli 27, 2005, 18:58:26 pm »
 :( jeetje, dat vind ik echt erg naar voor je. sterkte met je andere vogels, hopelijk leven die nog wat langer!!  :-*

roodrunner

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: juli 27, 2005, 19:21:24 pm »
mijngod ik lees net wat er gebeurd is dit kan je niet vaten alles wat je opgebouwd is dat is pleiten de man van het voer kan er ook niets aan doen maar hij moet naar het hoofkantoor bellen hij hoort dat niet te vergoeden maar waar het voer vandaan komt want er zullen no meer mensen zijn ja tocjh maar dit is zeker een ramp als we at kunnen doen laat het weten en ik heb geen worden wat erg hier zijn geen worden voor ja een komt er in me op :-X

pebbels

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: juli 29, 2005, 23:36:14 pm »
 :'( ik lees je topic nu net pas, wat erg zeg echt met de grote K ..dus

ik hoop dat je weer een goed bestand kunt opbouwen

Ingmar

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: juli 30, 2005, 06:34:51 am »
Inmiddels weer een mooi stel neophema's zitten en alles gaat goed