Auteur Topic: geen ring??????  (gelezen 6225 keer)

jaantje

• Gast
Re: geen ring??????
« Reactie #15 Gepost op: juli 07, 2005, 14:57:24 pm »
ja zo ben ik ook ;)
maakt me dan ook niets uit hoe oud ect..
ben benieuwd wat je beslist :-*

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 07, 2005, 15:03:29 pm »
Mwahaaaaaa jullie lijken de stemmen in mn hoofd wel met zn 2en :)

Ik heb ze inmiddels wel zover dat ik hem mag laten testen binnen 48 uur en de kosten voor hun zijn als hij ziek is. Maar dat moet ik dan vast wel even op papier zetten en laten tekenen :CENS

Hmmm ik weet t nog steeds niet 100% zeker :-[

jaantje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 07, 2005, 15:04:48 pm »
ja is moeilijk om te kiezen tussen verstand en je hart.

diana/lorre

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 07, 2005, 15:22:22 pm »
Maar waarom doen ze dan geen ring om de poot als het dier gesext wordt ,en het nog geen ring omheeft.
Dat lijkt me wel net zo makkelijk om het dier als nog later te kunnen indentificeren.
groetjes diana

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #19 Gepost op: juli 07, 2005, 15:37:10 pm »
Ik weet eigenlijk niet of dat gebeurd. Feit blijft dat er mee te rommelen is, de ring kan er immers nog vanaf gehaald worden en vervangen door een andere ring.
Een chip (net als bij honden) is dan een betere oplossing en wordt ook vaak toegepast, zeker bij duurdere/zeldzamere soorten.

diana/lorre

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juli 07, 2005, 15:44:13 pm »
ja daar heb je ook wel weer gelijk in .

diana/lorre

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 07, 2005, 15:46:13 pm »
nog even iets heel anders .
Hoe krijg ik een foto van lorre op deze site .?
ik krijg het niet voor elkaar  :-[ :CENS

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 07, 2005, 15:49:59 pm »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #23 Gepost op: juli 07, 2005, 16:12:08 pm »
Oh Daphne, ik had dit topic gemist... Wat spannend zeg.. Laat toch testen joh...  :)

diana/lorre

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 07, 2005, 16:18:34 pm »
bedankt voor de tip ,ga meteen kijken of ik het voor elkaar krijg groetjes diana

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #25 Gepost op: juli 07, 2005, 16:48:40 pm »
gaat het om deze?

Beschrijving: 10 maanden jonge amazone,zeer goed in de veren ,geringd,nog niet tam
reageren per email svp

Foto's:   
Datum: 07-07-2005, 16:22
Gezien: 20 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: amazone (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties) 
Telefoonnummer: -
Provincie: Buitenland

Tommy

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 07, 2005, 16:51:59 pm »
Ja Loes ik denk t ook...maar weet je, ik vertrouw die lui voor geen 1e meter >:( Ik hou hun advertenties al een poos in de gaten 8) ;D
Ze adverteren al heel erg lang en steeds onder andere namen en andere plaatsen :( Alles onder het mom...we vangen ze tijdelijk op :CENS

Gedeeltelijk geloof ik dat wel, maar ze werken bij de dierenambulance en daardoor denken ze "alles" te weten ofzo. Toch zit er een heel raar bijsmaakje aan. Ze wonen niet zo ver van hier en de prijs die ik geboden heb is eigenlijk vrij absurd :) Zij zeiden dat ze het dubbele al als bod hadden en ik zei...MOet je doen joh! ::) Als hij maar goed terecht komt! Toen ineens gingen ze alsnog in op mijn bod ;D

Hij zit in een ronde kooi en ik zei...verkoop m asjeblieft zonder dat ding. Maar volgens hun was die kooi geen probleem :( Verder dus dat gelul over die losse ring en over ziektes enzo waarvan ik zeg dat je die niet altijd herkent ;) Waren ze het niet mee eens..sterker nog...Ze zeiden dat als ik zo' stresskip was over ziektes ik geen geschikt persoon was voor papegaaien omdat die daar last van zouden hebben  :o ;D :o ;D

Dat heb ik tuurlijk direct onderuit gehaald :D Want das ongelovelijke bull :-X

Inmiddels ben ik zo pisst verbaasd en ook weer lacherig over alles dat het enige dat me nog bezig houdt is dat die vogel DAAR weg moet. Maar of dat de juiste insteek is? ???

Ik ben ook wel erg benieuwd naar die mensn hoor ,tsjonge jonge hoe lul je jezelf klem onder de noemer "vogelkenner" ;D Krijg echt de nijging om ze flink te grazen te nemen :-[...als zetenminste fout zijn, misschien is het ook echt onwetendheid ???

Nou ja...heel vaag dus ::) :(

Tommy

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juli 07, 2005, 16:52:29 pm »
Verdo.. :-X Dat is hem ja! :hart:

Tommy

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli 07, 2005, 17:25:37 pm »
Nou ...we gaan er straks naartoe ;)
We zullen zien hoor, misschien valt het allemaal mee en was het een communicatie dingetje? ::) Positief denken toch? En getest wordt hij zeker als we hem nemen ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #29 Gepost op: juli 07, 2005, 18:23:36 pm »
Nou, ik heb daar ook een helebóel vraagtekens bij... En wat raar dat als ze zo het beste voor hebben met de gaai dat ze er dan zoveel mogelijk voor willen hebben...  :o
Duidelijk is dat ze de ballen niet van gaaien af weten... Maar als je hem eerst kan laten testen is er verder toch niks aan de hand? Ben wel benieuwd wat je nu uiteindelijk moet betalen aan die lieve mensen die het beste met hem voor hebben... ;)