jeetje man, als het over hooimeyer gaat dat er iemand niet mee eens is krijg je de volle laag >
en ook Jojo krijgt vaak haar zinnetje niet ook al beweer jullie dat van wel. en naar buiten gaan doen we tegenwoordig ook veel.
ik complimenteer haar ook altijd als ze iets goed doet en negeer haar als ze een stout is. dus waarom die heisa over dr hooimeyer.
ik weet niet of jullie het weten maar heb namelijk ook een kindje een dochtertje Naomi. dus ik weet heus wel waar ik het over heb.
en meestal zoek je hulp als er wat is, dus als de kind een gedrags probleem heeft.
natuurlijk alle tips zijn welkom, maar om aan 1 iemand te blijven kleven,(hooimeier) nee dank je.
dus ga iemand niet aanvallen als diegene niet met die hooimeyer eens is. het komt dan bij die ander als obsesie over. en zulke dingen mag je niet iemand op gaan dringen om het wel te doen.
neem bv mijn geloof, ik ga toch ook niet zeggen tegen jullie dat je daar in moet geloven en er op door blijven gaan en kwaad word als iemand hier niks van wil weten. zo werkt dat niet. laat iedereen in zijn waarde. iedereen moet dan wat hij/zij belangrijk vind.