nou wij zijn dus vanmorgen ook even langs de winkel gegaan.
De 2 jongeren zaten er nog nog steeds in de te kleine kooi en vol met stront.

Dus wij naar de kassa wat kosten de gaaitjes?
800 : de prijs is dus alweer gedaald.
wij hameren op op het feit dat de gaaitje in hun eigen stront lopen. Na flink drammen werd daar iets aan gedaan.
De oudere man groepte het meisje en ze moest de kooi verschonen.
Wij dus lekker blijven wachten maar er gebeurde niks, Toen wij er nog een keer wat van zeiden. Ging het meisje met een shagerijnig gezicht de kooi verschonen. Hup het zand eruit en net zo vlug zand erin. Waarop mijn vader een reactie gaf van hier speeltjes kunnen er ook wel in. Zij keek hem verbaast aan en deed de kooi weer dicht. Zul je ook niet eerst schoonmaken voor dat je er nieuw zand in gooit. Nee is niet nodig doen we altijd zo
we merkte al gauw dat de gaaitjes niet echt tam waren 1 beet het meisje aardig hard in haar hand. Wij lachen nartuurlijk!
ook nog bij het grijsje bij de aquariums geweest ook daar eigenlijk het zelfde verhaal.
In een kooi moet niet vragen wat voor 1 zonder speeltje 1 stok water wat onderhand groen was en GEEN eten.
Ook daar weer een hoop over staan dramen ( pa is daar erg goed in heb ik gemerkt

)
Nu kregen we de reactie : waar bemoeien jullie je mee! Wij uitgelegd dat het eigenlijk niet normaal is dat ze er zo bij zitten.
Toen hoorde ik iets bekents : als het je niet bevalt dan kooi je ze toch.
Na een groot drama daar te hebben staan maken en er inmiddels al meerdere mensen bij stonden. Veel het er mee eens ook mensen niet.
werden we vriendelijk verzocht om de winkel te verlaten.
Dat hebben we toen maar gedaan. Naar de auto gelopen en daar 3 briefjes gemaakt met : KOOP HIER GEEN PAPEGAAI!
En op de ramen geplakt. Maar helaas die waren er binnen een minute al weer af.
Het was erg om te zien. Ik heb zoveel mogelijk mn best gedaan om de mensen duidelijk te maken dat het zo niet werkt.
We hebben er niks gekocht we vonden de gaaitjes er ook niet zo gezond uit zien!
Het meisje heeft innegeval moeten werken voor dr geld.
Pa had een beter plan om het aan te pakken : Kassa bellen en daar het probleem voorleggen. Hij is nu bezig met een brief te schijven. Niet alleen voor de winkel bij jou maar ook voor de discus winkel bij ons. Hopelijk komt daar nog iets uit.