Jojo heb ik sinds ze een half jaar was, Mijn man heeft haar gekocht bij mensen thuis, Maar toen Jojo mij zag was het eigenlijk liefde op het eerste gezicht.

ze trekt meer naar mij toe van mijn man moet ze niet echt veel weten, mijn man mag haar wel een kusje op de snavel geven, maar zodra hij haar wil aaien enz.. dan bijt ze.( mijn man laat haar dan wel gaan om te laten zien dat hij niet bang is ) maar tot nu toe blijft ze bijten, ook moet ze niks van vreemde hebben. ze is erg op mij gesteld. wel gek want ze zag mijn man het eerste.

We hebben denken dat ze ook is mishandeld door die vorige baasje, want ze moet niks van mijn man hebben, en haar vleugeltje aan de rechte kant draagt ze een beetje raar ( ze laat het meer hangen ofzo ) dus ik ga wel na denken >

Ook was ze niks gewend met eten zoals fruit en groente, die kreeg ze daar ook niet. ze lust nu wel wat fruit maar echt groente nee dat moet ze nog niet, maar ik blijf het wel aanbieden natuurlijk

in begin schreeuwde ze ook veel, maar nu gelukkig niet meer, ze praat en fluit nu meer. en de laatste tijd gaat het erg goed, want zo'n elke dag komt er een nieuwe fluitje of woordje bij. :thumbsup: