Auteur Topic: op welke leeftijd kortwieken  (gelezen 2965 keer)

Ronald

• Gast
Re: op welke leeftijd kortwieken
« Reactie #15 Gepost op: oktober 29, 2005, 23:14:07 pm »
Nee. Misschien heb je een vriend of bekende die het ook kan. Als je wilt zien hoe mijn edel is toegetakeld door een dierenarts kan je Dit Topic eens doorlezen.

Ronald.

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #16 Gepost op: oktober 30, 2005, 01:18:49 am »
Ok, maar ook een bekende kan het vernachelen, dat is dus bij mij gebeurd (en ik kan de rekening dus niet opsturen  :CENS ::) ;)).
Dus zorg er dan wel voor dat die bekende ervaring heeft met het wieken van gaaien (en dus niet alleen niet-kromsnavels zoals die bekende van mij). Of laat het als je niet iemand kent die je genoeg vertrouwt het door dr. Hedwig in Eindhoven doen.
(en zou het zelf ook bijvoorbeeld niet in een dierenwinkel laten doen, daar werken ook mensen die het al een nachtmerrrie vinden om een grasje vast te pakken, hoewel niet iedereen natuurlijk)

Groetjes,
Wendy

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #17 Gepost op: oktober 30, 2005, 15:16:51 pm »
als je in de regio van eindhoven woont zou ik het zeker door hedwig laten doen!
die zit bij het nop in veldhoven de kosten waren maar 5 euro.

Ik zou het wel altijd door een erkende vogel arts laten doen

Padrino

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 30, 2005, 15:31:03 pm »
ja ik woon in de regio van eindhoven. Dr Hediwg is een alom gerespecteerde dierenarts?

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #19 Gepost op: november 04, 2005, 23:41:44 pm »
hedwig is super ze zit vlak bij het nop ze verzorgt voor het nop ook vele papegaaien
Ik heb met hedwig alleen maar goede ervaringen.
en denk de rest van de mensen ook wel

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #20 Gepost op: november 04, 2005, 23:56:25 pm »
ja ik woon in de regio van eindhoven. Dr Hediwg is een alom gerespecteerde dierenarts?

Jah, hoor, dat kun je zeker zo stellen dat ze alom gerespecteerd is  :thumbsup:. Kundige, vriendelijke vogelarts!

(wat mij betreft zou ze alleen beter samen met het NOP naar Utrecht kunnen, iets centraler voor iedereen  :), maar das dan ook het enige minpuntje  :P)

Padrino

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: november 05, 2005, 01:51:09 am »
Jah, hoor, dat kun je zeker zo stellen dat ze alom gerespecteerd is :thumbsup:. Kundige, vriendelijke vogelarts!

(wat mij betreft zou ze alleen beter samen met het NOP naar Utrecht kunnen, iets centraler voor iedereen :), maar das dan ook het enige minpuntje :P)

accepteer nou dat Eindhovuhh het kloppend hart is van Nederland waar het allemaal gebeurd  :P