Auteur Topic: Papegaai kopen  (gelezen 4632 keer)

marry

• Gast
Papegaai kopen
« Gepost op: augustus 05, 2005, 13:56:11 pm »
hoi allemaal ik heb een vraagje. heeft iemand ervaring met een gekochte papagaai bij dennis papagaaien. ik wil daar een grijsroodstaart aanschaffen maar hoor heel veel verschillende verhalen over. wie kan mij verder helpen?gr marry 
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2005, 16:34:24 pm door BirdmAster »

marty

• Gast
Re: papagaai kopen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:15:56 pm »
Er gaan heeeeeeeele negatieve verhalen over Dennis, ik zelf heb er nog nooit wat gekocht.
Als ik zijn advertentie's zie (agressief tegen particuliere kwekers) dan weet ik genoeg.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:18:50 pm »
Hoi Marry!

Koop NOOIT bij Dennis papegaaien!
Er is wel eens een topic geweest over Dennis maar die kan ik even zo snel niet vinden.

Zoek een goede kweker voor de papegaai die je wilt, dan ben je veel beter af!

Groetjes

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:21:16 pm »
Ik heb een topic over Dennis gevonden:

Dennis

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: augustus 05, 2005, 15:04:33 pm »
Haha, 28 pagina's!!  ::)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #5 Gepost op: augustus 05, 2005, 15:08:04 pm »
Genoeg info over Dennis dus  ;)

marry

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 05, 2005, 16:21:01 pm »
nou ik heb met verbazing en tranen in mijn ogen al die verhalen gelezen. geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit bij zijn wat te kopen. mijn medeleven aan iedereen die belazersraalt zijn door hem.erger nog door hem hebben jullie je papagaai waar je zoveel van houd verloren. verschikkelijk lijkt wel een nachtmerrie als je zoiets overkomt. gr mar

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Re: Papegaai kopen
« Reactie #7 Gepost op: augustus 05, 2005, 16:53:41 pm »
ik ben blij dat we je hebben kunnen waarschuwen..  :thumbsup:

Haize

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 05, 2005, 17:05:23 pm »
Is het niet mogelijk dergelijke mensen verbieden in dieren/aanverwante zaken te handelen? ???

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #9 Gepost op: augustus 05, 2005, 17:14:14 pm »
Ahum, dat is dus heel moeilijk.. Er zal in dat topic ook wel het een en ander over staan.. Ik weet wel dat Opgelicht er ook weer aandacht aan gaat besteden. Zoveel mogelijk mensen waarschuwen is iig i

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: augustus 05, 2005, 17:46:13 pm »
Marry,

het is beter om je gaai bij een hobbykweker te kopen dan in een dierenwinkel. Bij een hobbykweker ben je er zeker van dat je kleintje niet uit het wild is gevangen.

Pascal

Wickingh

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: augustus 05, 2005, 21:19:06 pm »
Er gaan heeeeeeeele negatieve verhalen over Dennis, ik zelf heb er nog nooit wat gekocht.
Als ik zijn advertentie's zie (agressief tegen particuliere kwekers) dan weet ik genoeg.

Hai,

en maar wat graag koopt hij mijn kweek op, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt  >:( .
Gelijk maar nog een waarschuwing , ga niet naar rentenaar , maar zoek een goede particuliere kweker,

mvg Frank

marry

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 06, 2005, 01:51:18 am »
dank jullie wel voor jullie waarschuwingen. ik ga ook op zoek naar een goede kweker. ik kreeg net nog een mail van iemand van marktplaats. hij had een papagaai te koop maar kwam bij dennis vandaan. hij vermelde erbij dat niet iedereen dol is op dennis. ik heb hem dus gemaild welke ervaringen hij had met dennis? 10x raden nou zijn vogel die hij hiervoor bij dennis had gekocht had 1 of andere schimmel en is ook overleden. hij raade inderdaad ook sterk aan daar niks te kopen.die papagaai die hij wegdeed was van een vriend geweest en kwam dus bij die dennis vandaan. ik hoop van harte dat hij ooit een keer wordt gepakt en de zaak wordt gesloten. dit is toch te gek voor woorden dat zo`n vent gewoon zijn gang kan gaan.wat een flutrechtsysteem hier in nederland. in amerika is het anders als je dat wel eens ziet op animalplanet. daar heb je een goeie boete en een paar gevangenis jaren aan je reed hangen en terecht. ze moeten zijn levenslang opsluite met water en droog brood. gr mar     

marry

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: augustus 06, 2005, 01:54:14 am »
o was ik vergeten te melden. die papagaai is overleden aan kropschimmel.gr marry

Wickingh

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: augustus 06, 2005, 02:03:29 am »
Hai Marry,

als je iets wil veranderen aan je bericht kan je ook de veranderknop rechtsboven je bericht gebruiken, hoeft natuurlijk niet is maar een tip  ;)

mvg Frank