DHR FELD:
Mijn ervaring?
Ik had de tranen in mun ogen staan

:'( Ze werdt zo bij de keel uit de kooi gerukt... I.P.V dat hij nou eerst ff rustig der bekijkt ofzo?Die arme meid heb lekker geschreeuwt

. (Of is dat normaal?)
Ronald vroeg aan

Mr Feld

"Mag ik u vragen wat UW manier van knippen is?" de beste meneer antwoorde met de woorden "Dat zal ik nu laten zien" en rits...... weg de veren

na een paar seconden verbijsterd te hebben gestaard vroegen wij hoezo hij de buitenste 3 pennen liet zitten en dat wij het zo niet voor ogen hadden,

hij zij dus dat hij het wel beter wist en uit 30 jaar ervaring sprak en hij het dus beter wist ( ondanks wat PLF zij ) Dus zat ze daar half suf met 1 geknipt vleugeltje waar nog 3 pennetjes bij uitstoken.. ( Dit kan Tjickie echt niet hebben deze dame laat zich van boven naar beneden vallen en zit best vaak in de knoei met der mooie verenpak, ze is hier te speels voor. )
We zijn blij dat we langs Corina zijn gegaan, we zaten er zo mee in onze maag dat we de deur uitstapten.

We hadden dan ook in een fraktie van een seconde besloten om even langs Corina te gaan....
Dus moesten we even achter het telefoon nummer komen en die hebben we dan ook gekregen dankzij

Loes :thumbsup:
Frank wilde mij blijkbaar niet spreken

Maar tot zover onze VERkniptte Tjickie dus...
Corina.. Bedankt dat je ons heb geholpen!!

:thumbsup:
Maria.