ja lieve loes ,ik ben er totaal kapot van ,ben echt hysterisch thuis gekomen met pablo in mijn armen, eerst wilde ik geen sektie ,maarja het is toch van de gekke dat een vogel van 2 jaar dood gaat, dus heb ik haar gister zelf naar de universiteit gebracht
maandag morgen zat ze wel op stok maar kwam er niet uit toen heb ik haar gelijk gepakt en hingen haar vleugels slap, ben gelijk gaan bellen, kon hedwig niet snel te pakken krijgen heb ik erico van het nop gebeld
en uiteindelijk belde ze al terug, kennisen die toevallig om 2 uur een afspraak hadden zijn mee gegaan
hedwig voelde gelijk dat er veel vocht in haar buik zat, en haar hart klotste ook van het vocht 1 kant hoorde ze al niet meer, ik heb nog een uur met haar rond gelopen, ff naar tonny en erico geweest ,maar die waren helemaal kapot van de diefstallen daar
ze vonden het zo erg voor me
uiteindelijk heeft hedwig haar in laten slapen ze was al in coma haar snavel was koud :'(
ze was als een kind voor me
ben eind mei nog bij hedwig geweest, maar ze kon niks vinden toen vond ik haar al wat magertjes, ze speelde ook al een poos niet meer
en ze mekkerde veel vleugeltje klapperen ,achteraf zal ze al een poos niet goed zijn geweest