Auteur Topic: Truukjes aanleren  (gelezen 3291 keer)

Simone

• Gast
Re: Truukjes aanleren
« Reactie #15 Gepost op: augustus 18, 2005, 16:38:32 pm »
Tommy jouw vogels kunnen veel zeg! Echt knap  :thumbsup:

Ik zou wel eens willen zien hoe ze dat allemaal doen  :hart:

Ronald

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 18, 2005, 20:19:24 pm »
Filmpje? :)

Ronald.

Cosch

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 19, 2005, 08:50:12 am »
Nou vergeet ik nog een belangrijke :-[
Tommy kan helpen met de afwas. Hij zit op t afwasrek en gooit al het bestek in de la! ;D Ideaal!

Haha, das een goeie! En gezellig afwassen zo!  :thumbsup:

Gr Corina

Ronald

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 01, 2005, 18:54:19 pm »
Ik ben bezig met rechterpootje/linkerpootje. En ik denk zowaar dat Coco het weet! Je hem moet volgens die 5 stappen ook iets leren. Bijvoorbeeld rechtpootje en linkerpootje. En door dat steeds te zeggen en het pootje aan te tikken leert tie dat!
Nu als ik zeg bijv. stap maar met het linkerpootje op! Meestal doet tie dat. ALs hij het met het rechterpootje wil doen zeg ik: Nee linkerpootje. En dan wisselt hij van poot. Dus ik denk wel dat hij het weet!

Moet nog wel verder oefenen!

Gr Corina

Wij zijn vandaag ook eens wezen oefenen en volgens mij heeft ze het al door ook. Haha heel grappig. :)

We zijn dus eerst een tijdje wezen zeggen "links" als we in het linkerpootje "knijpen" en natuurlijk "rechts" voor het rechterpootje.
Dat hadden we van de week ook al een paar keer gezegd maar nog zonder het opstappen erbij.
Vandaag dus weer herhaalt en ook geprobeerd of ze het zou snappen in combinatie met het opstappen, en waarempel.. Ze snapte het!! :hart: :thumbsup:
Kijken of we dat eens kunnen verbeteren, want nu twijfelt ze natuurlijk nog wel eens.
Echt heel gaaf om al zo snel resultaat te boeken en ze vindt het nog leuk ook volgens mij!

Ronald.

pipo

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: oktober 02, 2005, 17:06:50 pm »
Hallo, ik ben ook bezig geweest met Sjaccie te leren opstappen met een linker of rechter pootje als je dat vraagt. Na een paar keer had hij het al door. En hij verleert het niet hoor, de volgende dag wist hij het  ook nog  :thumbsup:, dus hijj snapt het echt.

Cosch

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober 02, 2005, 18:53:18 pm »
He wat goed!  :thumbsup:
Nee inderdaad ze verleren het niet! Ik oefen niet steeds meer maar als ik het af en toe es vraag gaat het vaak goed!
Het is een leuk truukje!

Gr Corina

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #21 Gepost op: oktober 02, 2005, 23:02:40 pm »
Ozzie kan: headbangen op commando, zwaaien met zijn pootje, linker pootje, rechter pootje geven, zegt "Goed zo" op commando, een vuistje maken, hapje nemen (in handdoek oid) op commando, komt op commando op zijn stok in de kooi, komt op commando in het 'deurgat' van zijn kooi, flappen op commando, zijn veren uitschudden en dan 'Oehw schudde' zeggen  :thumbsup:

Probeer hem al heel lang 'jeuk aan de kop' te leren zeggen op het moment dat hij aan zijn kop krabt, maar dit lukt nog niet zo.

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: december 20, 2005, 13:56:44 pm »
Coco kan bijna zwaaien!  ;D
Laatst deed hij het per ongeluk. eEn daar ben ik verder op in gegaan en toen ging die poot ook steeds vaker omhoog!
Is echt geinig!

Gr Corina

pipo

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: december 20, 2005, 17:05:11 pm »
Hoi,
We hebben een echte scheidsrechter/poliiefluit en dit geluid laten horen een paar keer. Je raad het al, heeft ie zo door. Nu het commando "hoe doet het politiefluitje?" en ja hoor, na een paar dagen weet hij het. Het is echt leuk om te horen. ;D Weer er wat bij geleerd.