Dag Pascallo,ja zult ongetwijfeld gelijk hebben dat ik het er met jou nooit over heb gepraat

,is dus iemand ansders geweest.
Omdat ik het al 20 jaar doe wil natuurlijk niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb en idd 20 jaar geleden waren die bakjes er niet,dus moest je secuur zijn,maar daardoor is het nu wel makkelijker geworden,dus schrok ik wel toen ik zag hoe jij het je vogels aanbood.
Ook je vraag wat er dan verkeerd is bevestigd mijn vermoeden dat je zoals je inmiddels zelf al opmerkte nog aan ,laat ik maar zeggen het experimentern bent.
Maar Pascallo daar zit hem nu net de kneep,net zoals ik wel eens ergens overheen lees,denken de mensen misschien dat je het zo als jij nu doet moet aanbieden,vandaar mijn vorige reactie.
Niet,ik herhaal niet in het water aan de vogels geven,of ik moet het helemaal verkeerd zien?Maar volgens mij verstrek jij het in een bakje met water?
Waarom als ik mag vragen,na alle ws over schimmel ed,je kunt het op heel veel manieren aan je vogels verstrekken,maar doe het dus niet zo,want dan krijg je idd geheid problemen.
Nog een punt,de vogels hoeven geen dunne ontlasting te krijgen bij het voeren met kiemvoer,je moet ze er uiteraard aan laten wennen,en in de juiste voor zover wij dat kunnen bepalen ,verhoudingen geven,eten doen ze het uiteindelijk allemaal graag,als je het goed doet.
Gr Kees. Ps als ik nog iets vergeten ben ,dan hoor ik het graag,bij mij is het idd routine geworden,dus wat voor mij logisch is,kan voor een ander een vraag zijn,maar ook dan moet je uiteraard altijd oppassen,nogmaals groeten.