Auteur Topic: Ondeugende acties!  (gelezen 2157 keer)

Cosch

• Gast
Ondeugende acties!
« Gepost op: september 16, 2005, 09:31:36 am »
Ik had een pijnlijke ervaring gisteren!  :)
Had Coco even lekker mee naar boven genomen. En had hem op het randje van mn bed gezet! Ik had zelf blote voeten. Coco zag dat, rende naar de andere kant van mn bed en hap in mijn teen.  :o En hij rende weer terug naar zn plekje.
Ik moest heel erg lachen daarom. (stom van me, achteraf) Het zag er namelijk niet uit! Hij was niet boos of sjagerijnig maar ik denk dat het ondeugendheid was.
Hij had denk ik in de gaten dat ik dat grappig vond, want hij ging er nog een keer op af! Dit keer alleen wat pijnlijker.
En hij bleef maar achter mijn voeten aan gaan. Op een gegeven moment werd ik het natuurlijk zat! Want het ging echt hard. Als ik ze onder mn dekbed stopte was er niks aan de hand. En zat hij lekker te babbelen enzo maar zodra ze in zicht kwamen, ging hij weer.  ;D
Ik heb hem maar weer even in zn kooi gezet, en even laten zitten.
Toen ik hem er weer uithaalde had ik sokken aangetrokken en heeft hij het nog een keer geprobeerd. Toen heb ik dus geen kik gegeven en volkomen genegeerd. En toen was het over!
Maar het was echt heel erg grappig en pijnlijk!

Wat voor een acties hebben ze bij jullie?

Gr Corina

Koko

• Gast
Re: Ondeugende acties!
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2005, 09:41:07 am »
 ;D ;D hij vindt vast dat je rare  tenen hebt ;D

Groetjes
Boudewijn

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 16, 2005, 09:47:31 am »
Dat moet hij dan nodig zeggen met zn lange papegaaien tenen!  ;D

Gr Corina

Tommy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 16, 2005, 10:04:31 am »
Hahaaaaaaaaaa ik lig dubbel ;D Ik kan me zo voorstellen dat je daarom moest lachen :) Hahaaaaaaaaaaa Ben je mooi klaar mee als ze dat een leuk spel gaan vinden Auwwwwwww! Doet me denken aan de fretjes die ik ooit had ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: september 16, 2005, 11:46:07 am »
Lachen zeg! Arme teentjes..  ;D

LaSignoraMusica

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 16, 2005, 12:52:44 pm »
Hihihi wat grappig! Nou, mijn oude amazone Borre heeft ook van die grapjes! Ik heb een groot huiskonijn, dat losloopt in de woonkamer. Hij ligt vaak onder het stoeltje bij de telefoon. Op het kastje waar de telefoon staat, heb ik ook een speelplek voor de parkieten. 's Ochtends deel ik stukjes appel uit, en begin dan met het kleinste stukje voor het grasparkietje, om dan te eindigen bij Fiorello, het konijn. Ik stond van de week stukjes appel uit te delen, en ik voelde dat er iets op mijn voet sprong. Het kwam vanuit de richting van het stoeltje dus ik dacht dat het konijn wel erge trek had in zijn appeltje. Ik keek niet, want ik was bezig. Vervolgens werd er nogal hard in mijn voet gebeten , en ik dacht :"tjonge, die gaat wel erg te keer!" Toen voelde ik met mijn grote teen geen haar maar veren, en toen ik naar beneden keek, zag ik... Borre! Ik zei "H

Cosch

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 16, 2005, 12:55:13 pm »
Hahaha! Die is ook leuk ja!
Lekker sneaky in je voet bijten en dan op het juiste moment lachen!
Mooi!  ;D

Gr Corina

billy

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: september 16, 2005, 16:18:03 pm »
Hhihihihi jij durft  ;D
Groetjes Els

LaSignoraMusica

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: september 16, 2005, 16:35:49 pm »
Mijn grijze Tabu kan er trouwens ook wat van: ik heb een papegaaien-fietsrekje met 2 zitstokken. Op de onderste zit Borre, en op de bovenste zit links Tabu, mijn grijsje, en rechts Leo, de logeer-m

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #9 Gepost op: september 16, 2005, 16:52:44 pm »
Aaah! Gew

coco

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: september 27, 2005, 00:50:16 am »
 :) hahaha kan me indenken dat dat heel erg grappig klinkt net zo'n orkest wat zit te oefenen voor de voorstelling begint  is ook zo'n heerlijk zooitje door elkaar heen hahaha
 ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: april 17, 2006, 14:34:16 pm »
Hoe voed je een papegaai verkeerd op?  ::)

Coco is ondeugend vandaag. En loopt nu zn eten uit zn bak te gooien/smijten. En zit ondertussen te praten met zn kop in die bak. 'Hoef je het weer niet'
Heel slecht, maar ik lag echt helemaal in een deuk. Zeg ik 'etterbal' tegen hem, zegt tie He joh, moet tie lachen en gaat nog harder te keer! Helemaal wild!

Ik zal de gevolgen hiervan nog wel merken, maar ik kon me niet inhouden!  ;D  ;D

Een heerlijk gek beest is het!  :hart:

jeske5

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: april 17, 2006, 14:40:05 pm »
 ;D echt geweldig!
zoiets moet toch ook gewoon een keer kunnen, dat je daarom lacht? als hij het nou echt blijft doen, ga je hem gewoon weer negeren, net als met die tenen  :) ik zou ook echt helemaal in een deuk liggen  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: april 17, 2006, 15:11:27 pm »
Ja ik moet ook altijd lachen als Sjakko gaat smijten! Het is vaak ook zo dat hij dus gaat smijten en daarna al zelf gaat lachen!! :)

Cosch

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: april 17, 2006, 15:13:10 pm »
ik zou ook echt helemaal in een deuk liggen  ;D
ja echt wel!  ;D  ;D

Ja coco lacht ook hoor als hij dat doet en als ik dan lahc is het gelijk een stimulans om nog harder en wilder te gaan!