Auteur Topic: Discussie over dr. Hooimeijer!  (gelezen 9515 keer)

Cosch

• Gast
Re: Discussie over dr. Hooimeijer!
« Reactie #15 Gepost op: september 20, 2005, 15:55:53 pm »
Huh? Snap het ook even niet meer!
Volgens mij ging het ook over wat Barbara (Riboet) zegt! Ook over dat niet alleen tijdens een consult te horen is over de 5 stappen. Is toch alleen maar positief?
Nou ja, misschien is het inderdaad toch niet mogelijk om hier over te hebben!

Gr Corina
« Laatst bewerkt op: september 20, 2005, 15:57:25 pm door Cosch »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: september 20, 2005, 16:03:24 pm »
Tuurlijk wel!  ;)
Ik hoop dat de discussies nu gewoon een beetje bij elkaar komen te staan, aangezien er anders in zoveel verschillende topics Hooimeijerdiscussies ontstaan. Dit topic is sticky, zodat iedereen het makkelijk kan vinden. Als er in een ander topic weer een Hooimeijerdiscussie ontstaat, zal ik die hier naar toe verplaatsen! ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september 20, 2005, 16:07:07 pm »
Hmmmmmmm er zijn vast wel ergere discussies te vinden over Hooi dan deze :CENS ;D
Als dit al een discussie over Hooimeijer is?  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: september 20, 2005, 16:12:11 pm »
Beetje wel, vind ik! Maar misschien is ie bij deze gestaakt?  :CENS  Enne.. kom maar op hoor met die ergere! Ze zijn allemaal welkom in dit topic! :P

Tommy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 20, 2005, 16:16:04 pm »
Hahaaaaa dat is uitlokking Loes ;D ;D

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september 20, 2005, 16:35:29 pm »
Wat mij erg opvalt is dat we (en dan bedoel ik de forum mensen) een jaar geleden, toen we allemaal nog op PF zaten veel minder open stonden voor de ideeen van Hooi. Ik kan me nog wel herinneren, die discussies soms, de meesten van ons.... tegen Jefta. Ik moest ook erg aan het idee van het 5 stappenplan wennen.

Moet je nu eens kijken. Steeds meer mensen raken ervan overtuigd dat het werkt. Alsof er een soort evolutie gaande is. Een soort nieuwe bewustwording ofzo. Steeds meer mensen zijn nu ook v

Cosch

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: september 20, 2005, 16:41:43 pm »
Je hebt helemaal gelijk. Zo heb ik het ook ervaren. Toen je nog niet wist wat het was, sta je er kritisch tegenover maar door er over te lezen en te horen, word het steeds duidelijker. Maar je moet er ook voor open staan! En ook es van een andere kant proberen te kijken dan dat het veel geld kost en dat er mensen om hem heen lopen die hem lijken te aanbidden.
Daarom hoef je dat zelf nog niet te doen!

Hmmmmmmm er zijn vast wel ergere discussies te vinden over Hooi dan deze :CENS ;D
Als dit al een discussie over Hooimeijer is?  ;D

Ik wilde ook al typen: Wist niet dat dit een discussie was.  ;D
Maar ik hield me in!  ;D

Gr Corina

Tommy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: september 20, 2005, 16:47:50 pm »
Hmm nou ik heb het niet met eigen ogen gezien, maar geloofde het wel ;)  En dat met Jefta toen? eerlijk gezegd was dat voor mij de reden om weg te gaan van dat forum...al die extreme tegenstanders   :-X Toen was er heel erg een 2 deling. Forums voor , of forums tegen, beide vaak vrij extreem en daar hou ik niet van. Ik ben blij dat dat minder wordt en verhalen als die van Jefta zullen daar zeker bij helpen.

billy

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: september 20, 2005, 19:31:39 pm »
Ik ben door iemand van de stichting de moderne papegaai heel erg op gang geholpen met mijn papegaaien, daar ben ik heengeweest en ze is zelfs een keer bij mij thuis geweest.
Niks moelijk of Hooimeijer aanpraten , gewoon helpen en dat is zo supertof.
Ik heb in Rotterdam een workshop gevolgd en die vond ik heel boeiend en ik ga er nog wel eens heen, ik wil net die puntjes op de i zetten , maar heb al zoveel geleerd en opgestoken het gaat toppie hier.
Groetjes Els

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: september 20, 2005, 19:36:10 pm »
Ja, als je dingen toepast, kom je er toch achter dat het werkt. Ik ben ook pas overtuigd geraakt, toen dingen bij Sjakko werkten. Over di

Tommy

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: september 20, 2005, 21:33:25 pm »
 ;D

Ik ben alles gaan proberen met Tommy . Hij was zo bang toen hij hier kwam ,dus ik heb overal informatie gezocht en tips om hem op zn gemak te stellen. Ook veel op engelse sites, maar eerlijk gezegd nooit op forums dingen gevraagd ;) . Dit gecombineerd met mn eigen ideeen ,ervaringen en de omschrijving van de 5 stappen op Fluffies site heeft mij toen goed geholpen.

Ik had een heel boekwerk gemaakt met uitprintsels en overschrijfsels enzo uit veel verschillende bronnen ;D En zo ben ik vol overtuiging aan de slag gegaan. Ik vond wel dat je heel veel dingen ook weer terug kon vinden op engelse sites, het 1 vult het ander aan,of bevestigt het. Nou ja, het resultaat ?...Tommy is een super gaai geworden :thumbsup:

fujimo

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: september 20, 2005, 22:20:50 pm »
. Ik vind dit wel mooi trouwens en wel lachen dat dit een topic lijkt te worden waarin mensen tot nu toe dus positief zijn over H..  :)

Goed , dan zal ik maar weer de 1ste zijn die het voor jullie verpest ;)

Over H zijn gedrags regels heb ik weinig of geen comentaar, integendeel ik pas ze ook op onze gaaien toe maar ik zal weer in herhaling vallen.
Waarom moet het WELZIJN van onze gaaien zo schrikbarend veel geld kosten bij hem.

Ik ben nog steeds van mening dat als je kwaliteit betaalbaar maakt , je het welzijn voor de gaaien bevorderd.
Meer mensen met probleemgaaien gaan naar zijn consulten , meer gaaien zouden een beter leven krijgen maar nee de drempel voor velen is veels te hoog omdat meneer H zijn eigen welzijn veel belangrijker vindt.

Gr Eric

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: september 20, 2005, 22:31:29 pm »
Vandaar de gratis workshops zoals in Dordrecht?  ;)

Jefta

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: september 20, 2005, 22:42:34 pm »
Goed , dan zal ik maar weer de 1ste zijn die het voor jullie verpest ;)

Over H zijn gedrags regels heb ik weinig of geen comentaar, integendeel ik pas ze ook op onze gaaien toe maar ik zal weer in herhaling vallen.
Waarom moet het WELZIJN van onze gaaien zo schrikbarend veel geld kosten bij hem.

Ik ben nog steeds van mening dat als je kwaliteit betaalbaar maakt , je het welzijn voor de gaaien bevorderd.
Meer mensen met probleemgaaien gaan naar zijn consulten , meer gaaien zouden een beter leven krijgen maar nee de drempel voor velen is veels te hoog omdat meneer H zijn eigen welzijn veel belangrijker vindt.

Gr Eric

hahahahahaha
is dit een grap eric???? je laat me wel lachen in elk geval...
ga jij maar eens voor 5 euro naar de huisarts... ja per minuut misschien wel...
dit heeft niets met persoonlijke welvaart te maken!!!!
daar is ie echt niet eens op uit!!!!
zijn hart wil papegaaien helpen.. en om daar van te kunnen leven heeft hij geld nodig...
weet je hoeveel tijd hij in je steekt???
weet je hoevaak hij mensen matst?? ik heb van de 3 consults maar 1 keer de volle pont moeten betalen en dat doe ik meer dan graag omdat iemand met zoveel kennis en ervaring best wat meer mag vragen dan de ordinaire DA
en weet je hoeveel cursussen en dagen hij gratis organiseerd???
welvaart mn reet!!!
hij heeft echt geen dikke auto en een vet huis hoor!!!
hij draait nog maar net quitte met zn praktijk...
hij heeft 7 man personeel klaar staan om alle vern**kte papegaaien van nederland op te vangen..
betaal jij die maar eens met een consult van 30 euro per uur!!!
kijk als je blieft wat dieper !!!

gr Jefta

billy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: september 20, 2005, 22:57:32 pm »
Ga jij met je hond maar eens een paar uur naar een willekeurige dierenarts, dan moet je een lening afsluiten he. :'(
En wat dacht je inderdaad van die workshops en van de opvanggaaien van de stichting, die hebben heel veel zorg nodig,en  dat is allemaal winstbejag. :o
en weet ik wat hij allemaal nog meer doet voor papegaaien voor noppes.
Je bent duidelijk iemand die de bel heeft horen luiden maar enz enz  :)
Groetjes Els