Auteur Topic: ring maat grijze roodstaart  (gelezen 19509 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: ring maat grijze roodstaart
« Reactie #45 Gepost op: september 26, 2005, 11:07:22 am »
Het is gewoon een stomme, slechte kweker! Geen ring, zich niet verdiept in handvoeding etc. Al zou het zijn eerste nest zijn (wat ik zeer betwijfel) dan had ie zich toch ook moeten verdiepen in handvoeding voor in geval van nood? >:(

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: september 26, 2005, 12:01:25 pm »
daar geef ik je gelijk in hij had voor die tijd wel moeten in verdiepen hoe of het allemaal in zijn werk gaat, en die raad heb ik hem ook mee gedaan en hij wou dat ook opvolgen , ik hoop dat hij dat ook doet want zo kan het inderdaat niet hij wou contackt met mij blijven houden als er weer jongen waren of ik hem dan wou helpen ik stemde hier mee in zo dat hij niet meer de zelde fout maakt als nu.

met de jong grijze gaat het goed hij of zei ziet er goed uit en eet goed komt goed aan en heeft een mooie ontlasting, ik verwacht hier geen problemen mee.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #47 Gepost op: september 26, 2005, 14:46:23 pm »
Gelukkig dat het zo goed gaat! Maarre als je die kweker wilt helpen bij volgende jongen, zal hij zich echt van te voren al goed moeten inlezen en eigenlijk het liefst nu al kijjken hoe het allemaal in zijn werk gaat met handvoeding etc. Misschien moet je hem het adres van het forum maar geven.. :)

Tommy

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: september 26, 2005, 14:54:11 pm »
Mooi dat het goed gaat :-* , maar je bent er nog langggggggggg niet :(
En die kweker kan dat wel mooi zeggen, maar ik vind dat hij gewoon moet ophouden.
Als je al een koppel hebt dat steeds de jongen verstoot, waar ben je dan mee bezig als je dat steeds door laat gaan. Dat worden immers harstikke veel jongen als die zo snel weer nieuwe eieren leggen. Je zet je er of 100% voor in, of je moet een andere hobby zoeken.

Nee, het spijt me, maar die kweker ? ik vind t helemaal 100X niks :( En hoe nobel je gedachte ook is, ik weet niet of je er goed aan doet deze gast te helpen zn praktijken door te zetten ??? Moeilijk he? want dat je het beste voor hebt met die gaaitjes begrijp ik heel goed! :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #49 Gepost op: september 26, 2005, 15:02:14 pm »
Ja, daar heb je gelijk in Daphne, ik had er niet aan gedacht dat die ouders al weer eieren gingen leggen.. Als het waar is.. ???

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: september 26, 2005, 15:31:08 pm »
hallo allemaal ja het is waar ik heb zelf het eerste ei zien liggen ,ik hoop ook dat hij mij beld als er iets is zo dat ik hem verder kan helpen
dit heeft hij mij wel beloofd of hij het doet weet ik niet maar hij kwam wel betrouwbaar over

Tommy

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: september 26, 2005, 17:15:09 pm »
Oke, je hebt een ei zien liggen, maar dat zegt niks over het hoe en waarom het jong er uit was.
Misschien heeft hij die zelf wel weggehaald zodat ie lekker veel jongen krijgt >:( ...soort legbatterij :'(

Zo niet, dan vind ik het dus stom om met dit koppel door te gaan als dat steeds gebeurd, maar ja, das mijn mening ::).

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: september 26, 2005, 18:11:49 pm »
ik begrijp je maar hier sta ik ook machteloos tegen over, als hij zeg wat hij mij heeft belooft, zou het mischien nog goed kunnen komen met dit koppel grijzen en de jongen maar als hij niets meer van zich laat horen weet ik dus genoeg!

Tommy

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: september 26, 2005, 18:30:53 pm »
Tuurlijk Nachtuil...zie dit ook niet als iets tegen jou ;)  . Het gaat ons echt om de kweker. Jij wilt het beste voor die gaaitjes , dat snap ik best :-* De vraag is alleen wel of deze vent uberhaupt zou moeten kweken :D

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: september 26, 2005, 18:37:39 pm »
als hij eerlijk is hoor ik het, zo niet dan ben ik het met je eens en moet deze man stoppen zonder meer mischien ben ik iets te goed van vertrouwen, wand hij kwam echt eerlijk over.

Tommy

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: september 26, 2005, 18:42:15 pm »
Tsja, goed van vertrouwen...dat herken ik wel :'(
De mensen waar ik Tommy heb gehaald leken ook zo aardig en begaan met dieren.
Maar sinds kort weet ik door een advertentie van iemand die zn ara weg moest doen door omstandigheden dat het huft**s zijn, oplichters  >:D en wat al niet meer zijn . :'( Ze hebben die ara met leuke praatjes gehaald en direct verkocht. Sommige mensen kunnen zich heeeel goed voordoen als "leuk en aardig" :'(

Ik hoop dat dat nu niet zo is en je vertrouwen op zn plaats was :-*

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: september 26, 2005, 18:47:35 pm »
ik hooop van wel .
met de kleine gaat het heel goed eet goed en mooie ontlsating groeit ook goed ik zal nog wat foto,s maken en deze er op ,
zetten kun je zien hoe of hij groeid :)

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: september 26, 2005, 18:50:28 pm »
tom ik heb hem ook geringd vandaag heb er 1 kunnen krijgen staat hem goed hoor :)

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: september 26, 2005, 19:37:38 pm »
« Laatst bewerkt op: september 28, 2005, 00:44:00 am door NACHTUIL »

Ronald

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: september 26, 2005, 19:47:35 pm »
Wat een poepie!! :hart: En wat een mooie edel natuurlijk! :hart: :hart:

Ronald.