Auteur Topic: ring maat grijze roodstaart  (gelezen 19415 keer)

NACHTUIL

• Gast
Re: ring maat grijze roodstaart
« Reactie #60 Gepost op: september 26, 2005, 19:50:45 pm »
dankje ronald wij zijn er ook heel blij mee :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #61 Gepost op: september 26, 2005, 20:01:12 pm »
Hee wat goed dat je nog een ring hebt kunnen krijgen!! Wat een joekel lijkt het nu h

Tommy

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: september 26, 2005, 20:03:26 pm »
 ;D ;D Ziet er grappig uit

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: september 26, 2005, 20:07:45 pm »
het is inderdaat een grappig gezicht zo,n klijn vogeltje met zo,n grote ring maar als het goed gaat is dit met een paar weken niet meer te zien , ook zam en ronny vinden het mooi zijn heel erg nieuwschierig en willen alles zien wat of je doet :)

Tommy

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: september 26, 2005, 20:14:57 pm »
Wat leuk is dat  :hart: Voert je edel al? :)
Zou zo mooi zijn als t babytje een pleegpappa krijgt.

Maar ben je niet bang voor ziektes enzo? Ik neem toch aan dat t jong nog niet getest is? ???

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: september 26, 2005, 20:27:09 pm »
ha tom nee hij is nog niet getest dat wil ik nog laten doen zo snel mogelijk :'(

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: september 26, 2005, 20:29:27 pm »
en sam wil , daar wil ik wel prberen of hij voeren wil hij maakt wel de gebaren om het te doen, heb hem al veel fruit laten eten,
zo dat als hij voer alleen maar zagt voer krijgt wie weet :-*

Tommy

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: september 26, 2005, 20:46:04 pm »
Oeii, maar dat betekent dat je best een groot risico neemt.
Als het jong ziek is heb je wel je andere vriendjes aan hem blootgesteld.
Dat zou toch zonde zijn :(

Ik duim nu extra hard dat hij gezond is :-* , maar vind het onverstandig dat je ze al bij elkaar hebt gezet :-[

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: september 26, 2005, 21:50:03 pm »
daar moet ik je gelijk in geven tom maar ik heb wel ervaring als het om zieke vogel,s gaat ,dat wil niet zeggen dat ik alles weet hoor maar kan wel zien of een vogel ziek is of niet, bij deze jonge gaai ziet alles er perfekt uit ontlasing is mooi en mooie schoone neusje en de snavel glimd ook mooi, geen gehijg , het is een opgewekte baby zo als het hoort, maar morgen ga ik direkt een afspraak maken bij de dieren arts wand ik wil het zelf natuurlijk ook weten.
ik zal je dan ook  hier versalg van doen.

Tommy

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: september 26, 2005, 22:06:14 pm »
daar moet ik je gelijk in geven tom maar ik heb wel ervaring als het om zieke vogel,s gaat ,dat wil niet zeggen dat ik alles weet hoor maar kan wel zien of een vogel ziek is of niet, bij deze jonge gaai ziet alles er perfekt uit ontlasing is mooi en mooie schoone neusje en de snavel glimd ook mooi, geen gehijg , het is een opgewekte baby

was t maar zo eenvoudig :D

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: september 26, 2005, 22:09:14 pm »
ik hoop natuurlijk wel dar ik gelijk krijg ;D maar je weet maar nooit toch.

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #71 Gepost op: september 26, 2005, 23:34:01 pm »
Natuurlijk hoopt iedereen dat je gelijk krijgt, maar wat er gezegd wordt is waar: de risico's zijn best groot.
En ook al zie je niets, het jong kan nog wel in de incubatietijd zitten.
En zeker omdat de kweker toch niet geheel ervaren lijkt, kun je niets uitsluiten.
Uberhaupt lijkt het me wel verstandig om met zo'n jonge vogel een medische check-up te doen (als ie sterk genoeg voor vervoer is natuurlijk). Want dan weet je helemaal zeker dat je kippie (jaja zo noem ik ze) helemaal gezond is en kun je optimaal genieten!

Groetjes,

Wendy

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: september 26, 2005, 23:49:38 pm »
hallo wendy zal ik zeker doen hoor, ik wil ook zekerheid hebben wand ik heb meerdere vogels ik maak morgen direkt een afspraak,
bij de dieren arts  :-*

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: september 27, 2005, 00:36:39 am »
loes nog bedankt dat je het hebt opgezocht hoor ik heb in middels een 11mm ring en hij past nu wel mooi dat je arie van koten hebt gemailt om deze fout te herschrijfen :-*

Ron

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: september 27, 2005, 00:38:09 am »
Al bij de dierenarts geweest met het grijsje?
Ik snap best dat je vertederd bent en dan niet echt goed nadenkt maar dit is echt een stomme aktie....
Je gaat toch niet zo'n vogel bij je eigen "kinderen" zetten met alle risico's!
En je denkt dat je een zieke gaai wel herkent maar dat kan je dus wel vergeten he....de meest ernstige ziektes kan je absoluut niet zien aan het kuiken en zijn ook nog eens super besmettelijk!!
Zoals ik al zei...ik snap best dat je vertederd was enzo....maar zelfs dan moet je eerst denken en dan pas handelen!
Ik duim voor jullie dat het kuiken geen nare ziekten heeft en dat het een mooie en lieve vogel word  :-*
Mvg,

Ron