Auteur Topic: Coco, Japie en Orrie bij Sjakko  (gelezen 2424 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Coco, Japie en Orrie bij Sjakko
« Gepost op: oktober 15, 2005, 11:17:14 am »
Nou, ze zijn dus geweest gisteren! Ik wacht met smart op de foto's Pascal! Orrie is geweldig, zoals ik altijd al gedacht had. Ik was door foto's die ik gezien had en de webcam van Pascal al verliefd op haar (ik blijf haar zeggen hoor, volgens mij is het een popje) en ze bleek dus echt zo geweldig. Ze zegt vaak: huh? Dat is zo grappig. Het leukste was dat ik het Sjakko al drie keer heb horen zeggen gisteravond!! ;D

Verder heeft Pascal Sjakko, die als de dood voor hem is, gewoon op haar ruggetje gelegd. Ze pruttelt als Pascal haar pakt en is superonderdanig. Vorige keer heeft Pascal haar namelijk gedwongen uit de kooi te komen (waarbij hij een flinke beet opliep, maar ze was als was in zijn handen). Ze was het niet vergeten en zat meteen weer onder de plak! Maar het wonder geschiedde en Pascal draaide haar om en daar lag ze! Ik moet er wel bij vertellen dat Pascal wel weer twee pleisters om zijn vingers had! (goed zo Sjakko!) ;D

Hij heeft ook nog geprobeerd Japie en Coco op de menselijke manier te laten paren, helaas .. niet gelukt. De foto's zullen het allemaal laten zien! :)

Sjakko is heel laat gaan slapen, aangezien de doek niet over de kooi kon, omdat die bezet was door drie vreemde gaaien! Door het licht volop aan te laten, kreeg ze ook niet echt slaap. Om 12 uur kon ze gaan hangen onder de doek!

Cosch

• Gast
Re: Coco bij Sjakko
« Reactie #1 Gepost op: oktober 15, 2005, 11:32:49 am »
Coco sliep ook al op de terugweg van Pascal naar huis! Hij leunde helemaal tegen de zijkant van het kooitje aan en liet zn kopje hangen.
Het was weer hartstikke leuk! Ik vond Coco op het laatst echt vervelend worden maar jullie hadden er blijkbaar geen last van gelukkig! Maar het was een mooi gezicht 3 grijsjes en een amazone! Die arme Orrie moest het af en toe wel ontgelden voor het grijze gezag! Maar hij (of zij) verdedigde zich goed!

Ik ben benieuwd welke woordjes en geluidjes ze aan elkaar over houden!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: oktober 15, 2005, 11:48:52 am »
Sjakko doet in ieder geval al het fluitgeluid van Coco, dat fjieuwww, als je begrijpt wat ik bedoel?! :) Het huh? van Orrie heb ik vandaag nog niet gehoord. Hij is zo wie zo wat stil vanochtend.. hoe zou dat nou komen?
Orrie was zo ontspannen, Ze gaat anders nooit mee. Pascal heeft meteen een reisbakje aangeschaft. Ze was zo makkelijk, zat alles op haar gemakkie te bekijken, zeer geinteresseerd. Alsof ze dagelijks meeging naar vreemde gaaien en mensen!! :thumbsup:

Mijn schouder is trouwen

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: oktober 15, 2005, 12:13:47 pm »
Ik vond het ook leuk. Ik ben nu bezig met de foto's. Ik kom net pas uit mijn bed rollen  :-[

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #4 Gepost op: oktober 15, 2005, 13:22:23 pm »
Nou. Hier zijn ze dan. De foto's.

Vanwege een licht probleem zijn sommige foto's wat overbelicht door de flitser. Jammer, maar we zullen het met deze foto's moeten doen.

Van links naar rechts: Japie, Coco, Orrie, Sjakko

Van links naar rechts: Coco, Orrie, Japie, Sjakko

Van links naar rechts: Coco, Orrie, Japie, Sjakko

Coco

Japie: Kom nou Coco. Ik lig al klaar voor je.  Coco: Nou, ik weet het nog niet hoor.   ;D

Links zit Coco, Rechts zit Japie en in de kooi zit Sjakko.

Coco en Orrie

Nog een keer Coco en Orrie

Japie: Hey. Wat moet dat? Een foto maken van mij?

Japie vond de klimboom geweldig. Alleen in het begin wist ie nog niet zo goed hoe hij het beste kon overstappen.

Tja, en dan zit je in de spagaat klem tussen 2 takken.

Hoe kom je nou toch weer terug?

Dan maar even lekker genieten van een witte druif.

Orrie zat aan het begin van de avond op de tafel standaard.

Lekker rond te kijken op zijn gemak

Waar ben ik nou toch weer beland.

Boven op Sjakko zijn kooi voelde het vertrouwd. Orrie heeft dezelfde kooi.

Sjakko hangend aan de klimboom

Sjakko op zijn rug. Eng hoor zo voor het eerst. Ik probeer mijn staart vast te houden, voordat ik ga vallen  ;D

Het is nog een beetje onwennig, dus ik hou met 1 poot nog maar wel zijn vinger HEEL STEVIG vast.

Het was een erge gezellige avond. Sjakko heeft mij inderdaad 2 keer gebeten om toch te proberen de baas over mij te zijn. Ik zit dus nu met pleisters om 2 vingers heen.

Orrie heeft het heel goed gedaan. Ik had niet verwacht dat het opaatje zo relax mee zou gaan. Het was even onwennig voor Orrie om in een kattenkooitje te moeten, maar hij was al snel rustig. De autoreis ging ook zonder problemen gelukkig. Ik denk dat ik voor Japie er ook maar 1 ga halen, want dit is toch veel handiger dan een kooi mee te moeten slepen. Japie zal zich er wel in thuisvoelen, want die zit toch de hele dag door te miauwen  ;D

Tussen Coco en Sjakko klikte het nog steeds niet. Het rare was dat Sjakko tegen Japie niet lelijk deed. Ze zaten bijelkaar alsof ze elkaar al jaren kenden.  :CENS

Orrie was deze avond echt de vreemde eend in de bijt. Als enige groene onder het grijze gespuis, heeft hij zich goed vermaakt. Op een gegeven moment zat hij bij Corina en wilde hij niet meer bij haar weg. Wat zij ook deed om hem op de kooi te krijgen  :thumbsup:

Al met al dus een gezellige avond die zekers voor herhaling vatbaar is.

Bedankt voor het eten en de koffie Loes  :thumbsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: oktober 15, 2005, 13:37:22 pm »
Zijn leuke foto's geworden! Mooi alle 4 bij elkaar!  :hart:
Wat er met Coco en Sjakko was weet ik ook niet! Misschien dacht Sjakko: he die ken ik. Die kan ik wel eens achterna gaan zitten!
Er waren wel wat dreigementen over en weer tussen alle 4, maar dat stelde niets voor!

GrCorina

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
Re: Coco, Japie en Orrie bij Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: oktober 15, 2005, 14:18:34 pm »
Die dreigementen stelden inderdaad niets voor nee.  :thumbsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #7 Gepost op: oktober 15, 2005, 14:52:23 pm »
Nee, het ging gewoon heel erg goed! Sjakko leek wat jaloers toen iik met Orrie bezig was. Zette haar veren op en zo..  :)

Geweldig die foto's! Japie in spagaat in de klimboom, haha, leuk! En Sjakko onderworpen.. niet te geloven. Het lijkt trouwens heel makkelijk zoals Pascal dat doet, ik zal het ook eens proberen!  ???

Ik mis nog wel de foto van Jenny, een superleuke foto..!!

miekje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 15, 2005, 15:07:20 pm »
Leuk zeg!
Ziet er lief uit!  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #9 Gepost op: oktober 15, 2005, 15:23:23 pm »
En ja hoor, Sjakko zat net in de klimboom en daar klonk het "huh" (zoiets is het, kan het niet preciezer omschrijven) van Orrie!! Jippie, ik heb een herinnering aan Orrie in huis!! :thumbsup:

miekje

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: oktober 15, 2005, 15:33:54 pm »
;D Leuk!
Gefeliciteerd!  :-*

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #11 Gepost op: oktober 15, 2005, 16:43:41 pm »
Geweldig, al die gaaitjes bij elkaar!  :hart: Mooie foto's  :thumbsup:

jaantje

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: oktober 15, 2005, 18:24:14 pm »
Fantastisch om te zien al die gaaien bij elkaar :thumbsup: :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: oktober 15, 2005, 19:09:54 pm »
'k heb er ook nog

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #14 Gepost op: oktober 15, 2005, 20:03:47 pm »
Goed gelukt de foto Loes. Ik zal die van Jenny nog even opzoeken.  ;)