Het is alweer even geleden dat ik hier geschreven heb..
nicole moet de tijd verdelen nu, en dat is heeeeel moeilijk..
maar de afgelopen 2 nachtjes waren toch weer aanleiding om te gaan schrijven.
Gister nacht schrok ik van de schaduw van nicole, en plofte dus op de bodem van schrik.. 
Mijn buurmannetje was hierdoor helemaal over de rooie
wat een aansteller zeg 
Nicole heeft hem uit de kooi gehaald, omdat hij zich dan niet kan bezeren, ik vind het maar een slap excuus om buiten te mogen spelen 
Maar zo lang en hard door je kooi stuiteren is ook niet goed voor je veren he 
Vannacht schrok ik denk ik van wat autolichten, en het zelfde als gister gebeurde.. 
Buurmannetje ging als een gek door zijn kooi en wist niet van stoppen, 
gelukkig kwamen ray en nicole snel, zodat ik ook weer verder kon slapen 
Mocht buurmannetje dus weer uit zijn kooi
hoe doet ie t toch he..
een half uurtje later was hij afgekoeld, en weer aan het spelen..
het luichtje ging uit, en het nachtlampje aan..
Nu heb ik het vermoede dat ik ergens anders ga slapen 
buurmannetje zijn kooi kan niet zo makkelijk verhuisd worden.. en de mijne til je zo op..
misschien mag ik dan wel bij ray en nicole slapen.. heb ik eindelijk nacht rust 
tot snel weer
Groetjes Cor 
------------------------------------------------------------------------------------
Door de afgelopen nachten vind ik het eng om thuis weg te gaan savonds,
als lucky zo schrikt van cor, en het is 2 keer gebeurd terwijl hij slaapt, echt in complete rust, kop-in-zijn-nek-slaap,
dus die schrikt zich werkelijk dood dan.. maar als hij zo schrikt stuiterd en fladderd hij door zijn kooi!

ik ben nu dus al 10 veren rijker.. maar had liever gehad dat ze nog op zijn lijfje zaten

Mijn plan is dus om snachts, en savonds als we weg gaan, ze uit elkaar te halen,
zo ie zo heb ik het gevoel dat ze niet veel met elkaar hebben, en als cor dan schrikt en fladderd hoort lucky het niet
en komt er dus bij hem geen paniek.. daar gaat het mij om..
ben benieuwd wat jullie vinden
Reacties mogen hier...