Auteur Topic: gedrag chico  (gelezen 4660 keer)

kellyjeroen

• Gast
Re: gedrag chico
« Reactie #30 Gepost op: november 18, 2005, 08:26:09 am »
ik heb niet gezegt niet mee eens maar het lijkt zo hard

Wickingh

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: november 18, 2005, 09:15:31 am »
[quote author=Aaran

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: november 18, 2005, 09:33:19 am »
dat vind ik ook ik vind ik heb die daar neergezet met het doel dat ik advies wou en niet zo`n hele discussie ik ben iemand met veel emotie en ben helaas niet zo hard en daarom komt bij mij het ook hard aan ik ben iemand die word snel bang als er gemeen gepraat word enz ik ben echt een zwak persoon maar als het om dieren gaat vind ik dat ik het goed doe ik heb hier 2 honden 5 katten en 4 vogels los binnen en er gebeurd niks tuurlijk als ik ga slapen en weg ga gaat iedereen vast

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: november 18, 2005, 09:38:02 am »
mij likkt het heel moeilijk om zo hard tegen chico te doen ik vind het 5 stappenplan goed maar ga het denk ik toch op mijn manier doen ik speel veel met chico enz praat veel met haar maar doe het toch denk ik op de zachtere manier

Wickingh

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: november 18, 2005, 09:41:21 am »
mij likkt het heel moeilijk om zo hard tegen chico te doen ik vind het 5 stappenplan goed maar ga het denk ik toch op mijn manier doen ik speel veel met chico enz praat veel met haar maar doe het toch denk ik op de zachtere manier

Hai Kelly,

je hoeft je niet te schamen als het 5 stappenplan niet bij je past, de methode van Bonny Talsma gaat uit van de natuurlijke nieuwsgierigheid van de vogel , met een beloningssysteem , misschien wel wat voor jou?

mvg Frank

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: november 18, 2005, 09:44:38 am »
en waar vind ik dat want ik weet langzaam aan niet meer waar ik allemaal moet kijken hihi

Wickingh

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: november 18, 2005, 09:51:27 am »
Hai Kelly en beheer,

misschien dat iemand van het beheer even een linkje kan plaatsen, ben ik ook niet zo handig in,

mvg Frank

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: november 18, 2005, 10:01:53 am »
oke effe afwachten dan

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko