Auteur Topic: Grijze roodstaart baby  (gelezen 18234 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: Grijze roodstaart baby
« Reactie #75 Gepost op: november 15, 2005, 16:55:51 pm »
o  o  o  wat een boefje is JPtje ze vind het heerlijk om zo op de grond te spelen en als ze wil rennen zet ze haar snavel op de grond zodat ze een steuntje heeft en gaat er dan best wel snel van door . dit is echt lachen om dat te zien veder is ze van daag lekker aan het keuvelen op haar mannier met aller lij kleine geluidjes en na  het badje gaat ze heerlijk op haar buikje liggen en begint te poetsen als op ze haarst heeft alles krijgt een beurt

gr ann

charon

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: november 15, 2005, 17:01:06 pm »
 :thumsup:
nou het is wel te zien die wordt duidelijk verpest ;D
Het is echt een droppie en jij duidelijk ook
wat kan jp-tje zich nou nog meer wensen?

Pascalle

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: november 15, 2005, 17:04:43 pm »
leuke foto's !

amacera de pera

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: november 15, 2005, 17:05:39 pm »
mijn tenen om mee te spelen . :P...help ik kan niet rustig thee drinken ;D  de staart van de hond is ook leuk en die goedzak vind het goed :thumsup:

gr ann

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
« Reactie #79 Gepost op: november 15, 2005, 17:21:24 pm »
Zeker een lieverd....ondanks z'n pootjes  :wow: :thumsup:

Rianne

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: november 15, 2005, 18:00:27 pm »
Wat een heerlijk koppie heeft ie Ann! Heel veel geluk met Jp-tje! :hart:

Rika1963

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: november 15, 2005, 20:14:49 pm »
Hallo Ann,

Wat een dotje is JP !!! En ach niemand is perfect toch, en mocht je ooit iets aan de pootjes laten doen ik denk dat er zat mensen hier zijn die je willen sponseren denk ik zo, voor een eventuele operatie !!!

Groetjes Rika

amacera de pera

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: november 15, 2005, 21:52:27 pm »
Hallo Ann,

Wat een dotje is JP !!! En ach niemand is perfect toch, en mocht je ooit iets aan de pootjes laten doen ik denk dat er zat mensen hier zijn die je willen sponseren denk ik zo, voor een eventuele operatie !!!

Groetjes Rika
        dat is hartikke lief van al die mensen hier . maar ik wil eerst graag die aangepasta kooi regelen daar ben ik al voor in omderhandeling , maar je schrik je af en toe rot van de prijzen ,niet dat ze te duur zijn voor wat je krijgt maar omdat je er niet op rekent dat ze zo duur zijn de speel plaats ga ik dan ook maar zelf maken dat scheelt, ons geld boompje bloeit al een hele tijd niet meer,in de tussen tijd ga ik nog eens om de tafel met de artsen om te kijken wat er evt: kan  en wat er voorJPtje verandwoord is  , wij kunnen wel veel willen maar is dat ook zo goed voor het beestje,JPtje is een levenslustig  nieuwschierig vogeltje ze laat d'r eigen goed horen  en als ze de kans krijgt en die krijgt ze gaat ze op ondeking uit
het lijkt wel dat ze weinig last ondervind van haar handycap , ze weet eigenlijk ook niet beter  . oke ja ze klimt wat moeilijker maar ze doet het wel en lopen nee dat doet ze niet ze tijger maar ze is behoorlijk snel hoor en ze schijnt geen pijn te hebben ,ook sluit ik een operatie in de toekomst niet uitwanneer dat kan en nodig is laat ik aan de artsen over.  nu wat leuks

aan het begin van de avond was ze nog even op de grond aan het spelen en toen zag ze de staart van ons hondje , lady is een shitzu lang haar dus en ja hoor hap gelukig alleen in het haar ,en die schat van een hond staat heel rustig op kijkt eens achter om en loopt langzaam weg nuo het was jammer dat mijn camera niet in de aanslag lag  het was prachtig geweest JPtje was aan het skien.je begrijpt wel dat de camera nu op tafel blijft liggen

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #83 Gepost op: november 15, 2005, 22:26:54 pm »
Hahaha. Inderdaad een leuk verhaal Ann.  ;D

JP-tje is dus lekker bezig met een ontdekkingsreis  :thumsup:

Wickingh

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: november 15, 2005, 23:15:13 pm »
Hai Ann,

top hoor  :a036: , dat je zo je ontfermt over het arme ding, ik vind het alleen schandalig dat ze er nog 150 euro voor wilden hebben,

:a036: g Frank

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: november 15, 2005, 23:20:12 pm »
Tja wickingh ze hebben het diertje voor 500 euro gekocht, ik kan me voorstellen dat ze hem niet compleet gratis weg doen
Je weet zelf dat handelaren er dan meteen boven op zitten ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: november 15, 2005, 23:30:58 pm »
[quote author=Aaran

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #87 Gepost op: november 16, 2005, 00:11:08 am »
Het beestje was toch in het nest verdrukt geweest waardoor de pootjes gebroken zijn?  ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: november 16, 2005, 00:27:35 am »
Het beestje was toch in het nest verdrukt geweest waardoor de pootjes gebroken zijn?  ???

Hai Pascal,

zoals ik al zei, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar als het zo is als jij zegt, dan hebben we te maken met het fenomeen spreidpoten.
Spreidpoten bij Afrikaanse kromsnavels wordt veroorzaakt door kalkgebrek en is direkt goed zichtbaar.
Ik verwonder mij dan ook hoe je er toe komt om 500,= euro betaald voor een vogel met spreidpoten,  ??? de kweker in kwestie zou daar dan ook op aangesproken moeten worden,

??? g Frank

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: november 16, 2005, 07:35:55 am »
Dat is ook gebeurt, je koopt je alle eerste roodstaart baby je bent dol gelukkig, je weet gewoon niet wat je koopt!