Hallo Ann,
Wat een dotje is JP !!! En ach niemand is perfect toch, en mocht je ooit iets aan de pootjes laten doen ik denk dat er zat mensen hier zijn die je willen sponseren denk ik zo, voor een eventuele operatie !!!
Groetjes Rika
dat is hartikke lief van al die mensen hier . maar ik wil eerst graag die aangepasta kooi regelen daar ben ik al voor in omderhandeling , maar je schrik je af en toe rot van de prijzen ,niet dat ze te duur zijn voor wat je krijgt maar omdat je er niet op rekent dat ze zo duur zijn de speel plaats ga ik dan ook maar zelf maken dat scheelt, ons geld boompje bloeit al een hele tijd niet meer,in de tussen tijd ga ik nog eens om de tafel met de artsen om te kijken wat er evt: kan en wat er voorJPtje verandwoord is , wij kunnen wel veel willen maar is dat ook zo goed voor het beestje,JPtje is een levenslustig nieuwschierig vogeltje ze laat d'r eigen goed horen en als ze de kans krijgt en die krijgt ze gaat ze op ondeking uit
het lijkt wel dat ze weinig last ondervind van haar handycap , ze weet eigenlijk ook niet beter . oke ja ze klimt wat moeilijker maar ze doet het wel en lopen nee dat doet ze niet ze tijger maar ze is behoorlijk snel hoor en ze schijnt geen pijn te hebben ,ook sluit ik een operatie in de toekomst niet uitwanneer dat kan en nodig is laat ik aan de artsen over. nu wat leuks
aan het begin van de avond was ze nog even op de grond aan het spelen en toen zag ze de staart van ons hondje , lady is een shitzu lang haar dus en ja hoor hap gelukig alleen in het haar ,en die schat van een hond staat heel rustig op kijkt eens achter om en loopt langzaam weg nuo het was jammer dat mijn camera niet in de aanslag lag het was prachtig geweest JPtje was aan het skien.je begrijpt wel dat de camera nu op tafel blijft liggen