hoi pascal je verstoort mijn droom niet hoor, maar als ik zo naar JP-tje kijk kan ik toch alleen maar hopen dat het binenkort wat gemakkelijker zal zijn voor haar , dat ze haar pootjes wat beter kan gebruiken ik weet heel goed dat ze nooit zo al lopen en klauteren als lora en pedra maar nu ze een tijdje in huis is zie je zo duidelijk wat ze mist en dat is best veel JP-tje zal het wel niet zo ervaren ze heeft nooit goed kunnen lopen weet ook niet hoe het dan is die teentjes hebben nooit plat op de grond gestaanen dat zal heel raar voor haar zijn als ze die dan zo neer zou kunnen zetten en misschien blijft ze ook wel op de zijkant van haar voetje lopen , ik hou daar wel rekening mee maar af en toeals ze dan zo lekker zit te spelen zit ik best wel in twee strijd zo van ach lieverd wat moet jij alllemaal doorstaan kon je me maar zeggen wat wijsheid was ,wat je zelf zou willen (moet ze eerst leren kletsen ) wij nemen nu( wel samen met de d.a.)een aan tal beslissingen ,maar we moeten afwachten hoe die uitpakken . ik vind het niet moeilijk om haar te verzorgen en te vertroetelen,maar als ik haar zo zie vooruit worstelen ,het kruipen gaat nu ook niet zo makkelijk met een stijf poot. dan vind ik het wel eens moeilijk om te aksepteren dat haar zoveel leed is aan gedaan. ik twijfel ook niet aan het kunnen van de D.a.maar ook hij kan niet toveren, en laten we eerlijk zijn er zitten ook risico's aan dat brengt ieder operatie met zich mee hoe klein die ook is ,natuurlijk als ik wensen mocht zou ik willen dat ze 29-12 kern gezond na me toe zou kunnen lopen ,maar ook mijn gezond verstand zegt me dat dat nooit zal gebeuren .
naar maten we dichter bij de 29 ste komen vind ik het toch ook wel heel spannend worden , het gaat harstikke goed met haar ze groeit niet zo snel in gewicht als ik had verwacht maar ze verbrand ook een hoop met haar inspanningen, ze is al wel aan gekomen .
nee pascal ik ga niet uit van het mooiste, alles wat maar iets verbetering brengt is mee genomen dus blijf ik hopen op iets verbetering
en Ann zou Ann niet zijn als ze niet voor de volle 100% bleef knokken en hopen ook al zijn er momenten van twijfelen en ook al spat er een zeepbel uitelkaar er zijn en blijven plannen voor de toekomst en dat blijft een mooie droom

groetjes Ann