ja het was van daag en ik ben net terug , ik kom daar elke keer weer met heel vervelend en verdrietig gevoel vandaan , o het is alle maal goed gegaan hoor kan ook niet andesr het is een zeer kundig arts ik heb de foto's van die eerste poot gezien enn die waren al om te janken stel je voor ons been en denk dan aan je onder beentussen de knie en de enkel 2breuken en daar is niets aan gedaan is vergroeid dat was al niet misselijk nu JP_tjes andere poot denk aan dat zelfde stuk been( je linker)die is schuinweg gebroken en dan opzij geklapt en meer dan een kwart slag gedraaid ,

wat heeft dit dier geleden d.a.feld zei al het is dat ze z'n sterk gestel heeft ,en nog mag het een wonder heten dat ze zich er door heen geknokt heeft,ook deze poot is door gezaagt en de vergroeing is er tussen uit gehaald , ik wou dat ze het ons kon vertellen of dat ik op een of andere manier er achter kon komen wie dit geflikt heeft (het zijn 100% geen nest poten )
ik zou dan zeker verhaal gaan halen , ik ben geen wraak lustig mens maar nu

:angry:en nadat ik die foto"heb gezien

ik zou degenen die dit geflikt heeft eigen handig de poten willen breken.
het was dus een zeer gecompliseerde breuk er zitten nu ook twee pinnen in die ene poot ze is er wat slechter(zwakker) aan toe dan de vorige keer) maar het is een kei een vechter /doorzetster thuis gekomen heb ik haar onder de warmte lamp gelegt haar temp was wat laag komt door het bloed verlies ,eten en drinken naars haar gezeten daar heeft ze ook al van genomen

nu ikhet hier allemaal aan julie zit te tikken en hoor wat inde kooi natuulij ga ik direkt kijken en je weet niet wat je ziet .
wat een kanjer he . o ja we hebben haar ook meteen een chip laten geven dat is nodig als we haar mee willen nemen op vakanie en dat wil ik natuurlijk

en dat zou ook kunnen JP-tje vind t het heerlijk auto rijden
Gr Ann